V-Ray Next dla SketchUp

V-Ray Next dla SketchUp
3199,00 zł netto3934,77 zł brutto
Oblicz ratę
DostępnyWysyłka Jutro

Opis produktu

Silnik renderujący firmy ChaosGroup pracujący jako wtyczka do popularnego programu SketchUp pozwala na generowanie wysokiej jakości wizualizacji o niesamowitym stopniu realizmu.

V-Ray Next działa z programem SketchUp – jednym z najbardziej popularnych narzędzi do modelowania 3D dostępnych dziś na rynku. V-Ray daje użytkownikom jedno z najskuteczniejszych narzędzi do renderowania, które umożliwia wizualizację modeli z najwyższą jakością i realizmem. V-Ray działa w obrębie SketchUp, pozwalając użytkownikom na uwzględnianie renderowania w ich bieżącym cyklu pracy. V-Ray dla SketchUp działa na Windows oraz Mac OS.

Zawiera: 1 x licencja Master, 1 x licencja Render Node, licencjonowanie online.

Licencjonowanie online - wymagany dostęp do internetu.


SILNIK RENDERUJĄCY

Efektywny wielowątkowy silnik – V-Ray został specjalnie zoptymalizowany do śledzenia promieni, pozwalając użytkownikom na kompleksowe cieniowanie, tworzenie cieni obszaru oraz efektów kamery i globalnego oświetlenia z niespotykaną szybkością i dokładnością.

Interaktywny rendering – V-Ray RT jest rewolucyjnym silnikiem renderującym, zapewniającym natychmiastową informację zwrotną oraz usprawnioną konfigurację sceny. Ponieważ V-Ray RT oparty jest na tym samym solidnym rdzeniu co V-Ray, następuje płynne przejście pomiędzy V-Ray RT a produktami renderowania. Losowy Sampler udoskonala antyaliasing prawie poziomych lub pionowych linii.

MATERIAŁY I CIENIOWANIE

Materiały oparte na fizyce – pozwala na tworzenie materiałów opartych na właściwościach fizycznych z wykorzystaniem wszechstronnych shaderów V-Ray.

Podgląd materiału – pozwala na dokładny i skuteczny podgląd materiału. Generowany podgląd jest buforowany w celu późniejszego wykorzystania.

VRayDirt – umożliwia symulowanie cieniowania wokół narożników i szczelin obiektów w oparciu o odległość radialną. VRayDirt może być wykorzystany do tworzenia różnych efektów, w tym renderowania metodą Ambient Occlusion.

Interpolacja (odbicie i załamanie światła) – pozwala na przyspieszenie procesu renderowania poprzez zbliżanie oraz buforowanie błyszczącego odbicia i załamania.

Rozproszenie światła – pozwala na śledzenie i załamywanie światła na podstawie długości jego fali.

Przezroczystość Alpha – pozwala na tworzenie materiałów z przezroczystością alpha.

Procedural Textures – wykorzystanie proceduralnie generowanych map tekstur, w tym tekstury zabrudzenia.

ŚWIATŁA I OŚWIETLENIE

Oświetlenie wewnętrzne – pozwala na tworzenie prostego, wolnego od artefaktów oświetlenia.

Oświetlenie IES – wykorzystuje dane fotometryczne w celu dokładnego określenia światła.

Oświetlenie sferyczne –pozwala na tworzenie sferycznego oświetlenia terenu.

SŁOŃCE I NIEBO

Słońce i  niebo w V-Ray – V-Ray Sun and Sky System umożliwia symulowanie warunków prawdziwego oświetlenia atmosferycznego.

OŚWIETLENIE GLOBALNE (GLOBAL ILLUMINATION)

Zoptymalizowane rozwiązania GI – V-Ray zapewnia kilka  zoptymalizowanych rozwiązań do tworzenia oświetlenia globalnego (Global Illumination), dając artystom całkowita kontrolę i elastyczność, której potrzebują.

KAMERY I OPTYKA

Kamera rzeczywista – umożliwia renderowanie każdej standardowej kamery z wykorzystaniem właściwości kamery rzeczywistej, w tym głębię ostrości i efekty poruszenia.

Głębia ostrości – umożliwia szybkie tworzenie opartych na fizyce efektów głębi ostrości, wykorzystując kamery rzeczywiste.

Wymagania
  • SketchUp: 2015 lub nowszy (tylko wersje 64-bitowe)
  • System operacyjny: Windows: 7 lub nowszy (tylko systemy 64-bitowe) / System operacyjny MacOS: 10.9 lub nowszy
  • Procesor: Inter Pentium IV lub inny kompatybilny z technologią SSE3
  • RAM:v   minimum 4GB pamięci RAM oraz 4GB pamięci SWAP (rekomendowane 8GB lub więcej)

Zapytaj o produkt

Blog

#zostańwdomu i pracuj zdalnie#zostańwdomu i pracuj zdalnie

Drodzy Klienci! Aktualna sytuacja związana z wirusem COVID-19 jest trudna dla każdego z nas. Bądźmy odpowiedzialni za siebie i chrońmy swoich bliskich.

Czytaj więcej
3ds Max 2021 już dostępny!3ds Max 2021 już dostępny!

Narzędzia firmy Autodesk do pracy z grafiką 3D, w tym m.in. 3ds Max 2021 zostały udoskonalone i wzbogacone o kolejne nowości i rozszerzenia w zakresie wydajności i efektu końcowego.

Czytaj więcej
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj informacje o promocjach i nowościach.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz dokonać zmiany sposobu zapisu i dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Zamknij