V-Ray Next dla SketchUp EDU - licencja na 1 rok

V-Ray Next dla SketchUp EDU - licencja na 1 rok
416,00 zł netto511,68 zł brutto
Oblicz ratę
DostępnyWysyłka 10 sierpnia 2020

Opis produktu

Wersja edukacyjna V-Ray Next for SketchUp na 1 rok.
 
Licencja edukacyjna jest przeznaczona dla uczniów i studentów na potrzeby zgodne z warunkami umowy licencyjnej (EULA), a sposób jej wykorzystywania może zostać zweryfikowany przez producenta. Zakup licencji możliwy jest wyłącznie na osobę prywatną. Przy zamówieniu prosimy o przesłanie aktualnego dokumentu potwierdzającego status ucznia / studenta na adres: biuro@rivasoft.pl
 
Silnik renderujący firmy ChaosGroup pracujący jako wtyczka do popularnego programu SketchUp pozwala na generowanie wysokiej jakości wizualizacji o niesamowitym stopniu realizmu.

V-Ray Next działa z programem SketchUp – jednym z najbardziej popularnych narzędzi do modelowania 3D dostępnych dziś na rynku. V-Ray daje użytkownikom jedno z najskuteczniejszych narzędzi do renderowania, które umożliwia wizualizację modeli z najwyższą jakością i realizmem. V-Ray działa w obrębie SketchUp, pozwalając użytkownikom na uwzględnianie renderowania w ich bieżącym cyklu pracy. V-Ray dla SketchUp działa na Windows oraz Mac OS.

Zawiera: 1 x licencja Master, 1 x licencja Render Node, licencjonowanie online.

Licencjonowanie online - wymagany dostęp do internetu.


SILNIK RENDERUJĄCY

Efektywny wielowątkowy silnik – V-Ray został specjalnie zoptymalizowany do śledzenia promieni, pozwalając użytkownikom na kompleksowe cieniowanie, tworzenie cieni obszaru oraz efektów kamery i globalnego oświetlenia z niespotykaną szybkością i dokładnością.

Interaktywny rendering – V-Ray RT jest rewolucyjnym silnikiem renderującym, zapewniającym natychmiastową informację zwrotną oraz usprawnioną konfigurację sceny. Ponieważ V-Ray RT oparty jest na tym samym solidnym rdzeniu co V-Ray, następuje płynne przejście pomiędzy V-Ray RT a produktami renderowania. Losowy Sampler udoskonala antyaliasing prawie poziomych lub pionowych linii.

MATERIAŁY I CIENIOWANIE

Materiały oparte na fizyce – pozwala na tworzenie materiałów opartych na właściwościach fizycznych z wykorzystaniem wszechstronnych shaderów V-Ray.

Podgląd materiału – pozwala na dokładny i skuteczny podgląd materiału. Generowany podgląd jest buforowany w celu późniejszego wykorzystania.

VRayDirt – umożliwia symulowanie cieniowania wokół narożników i szczelin obiektów w oparciu o odległość radialną. VRayDirt może być wykorzystany do tworzenia różnych efektów, w tym renderowania metodą Ambient Occlusion.

Interpolacja (odbicie i załamanie światła) – pozwala na przyspieszenie procesu renderowania poprzez zbliżanie oraz buforowanie błyszczącego odbicia i załamania.

Rozproszenie światła – pozwala na śledzenie i załamywanie światła na podstawie długości jego fali.

Przezroczystość Alpha – pozwala na tworzenie materiałów z przezroczystością alpha.

Procedural Textures – wykorzystanie proceduralnie generowanych map tekstur, w tym tekstury zabrudzenia.

ŚWIATŁA I OŚWIETLENIE

Oświetlenie wewnętrzne – pozwala na tworzenie prostego, wolnego od artefaktów oświetlenia.

Oświetlenie IES – wykorzystuje dane fotometryczne w celu dokładnego określenia światła.

Oświetlenie sferyczne –pozwala na tworzenie sferycznego oświetlenia terenu.

SŁOŃCE I NIEBO

Słońce i  niebo w V-Ray – V-Ray Sun and Sky System umożliwia symulowanie warunków prawdziwego oświetlenia atmosferycznego.

OŚWIETLENIE GLOBALNE (GLOBAL ILLUMINATION)

Zoptymalizowane rozwiązania GI – V-Ray zapewnia kilka  zoptymalizowanych rozwiązań do tworzenia oświetlenia globalnego (Global Illumination), dając artystom całkowita kontrolę i elastyczność, której potrzebują.

KAMERY I OPTYKA

Kamera rzeczywista – umożliwia renderowanie każdej standardowej kamery z wykorzystaniem właściwości kamery rzeczywistej, w tym głębię ostrości i efekty poruszenia.

Głębia ostrości – umożliwia szybkie tworzenie opartych na fizyce efektów głębi ostrości, wykorzystując kamery rzeczywiste.

Wymagania
  • SketchUp: 2015 lub nowszy (tylko wersje 64-bitowe)
  • System operacyjny: Windows: 7 lub nowszy (tylko systemy 64-bitowe) / System operacyjny MacOS: 10.9 lub nowszy
  • Procesor: Inter Pentium IV lub inny kompatybilny z technologią SSE3
  • RAM:v   minimum 4GB pamięci RAM oraz 4GB pamięci SWAP (rekomendowane 8GB lub więcej)

Zapytaj o produkt

Blog

#zostańwdomu i pracuj zdalnie#zostańwdomu i pracuj zdalnie

Drodzy Klienci! Aktualna sytuacja związana z wirusem COVID-19 jest trudna dla każdego z nas. Bądźmy odpowiedzialni za siebie i chrońmy swoich bliskich.

Czytaj więcej
3ds Max 2021 już dostępny!3ds Max 2021 już dostępny!

Narzędzia firmy Autodesk do pracy z grafiką 3D, w tym m.in. 3ds Max 2021 zostały udoskonalone i wzbogacone o kolejne nowości i rozszerzenia w zakresie wydajności i efektu końcowego.

Czytaj więcej
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj informacje o promocjach i nowościach.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz dokonać zmiany sposobu zapisu i dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Zamknij