V-Ray 5 dla Cinema 4D EDU - licencja na 1 rok
467,96 zł netto575,59 zł brutto
DostępnyWysyłka Jutro
Opis produktu
V-Ray 5 dla Cinema 4D EDU - licencja edukacyjna na 1 rok
Licencja dedykowana dla uczniów, studentów oraz nauczycieli. Do zakupu wymagany jest SKAN legitymacji studenckiej lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku zakupu przez nauczyciela. Licencja edukacyjna nie posiada żadnych ograniczeń funkcjonalnych względem wersji komercyjnej.
Silnik renderujący V-Ray 5 dla Cinema 4D EDU wersja edukacyjna firmy LAUBlab działający jako wtyczka do programu Cinema 4D pozwala na generowanie najwyższej jakości wizualizacji o niesamowitym stopniu realizmu. V-ray dla Cinema 4D oferuje użytkownikom szereg funkcji, które można oczekiwać od najwyższej jakości rendera. Dzięki szybkiemu wielowątkowemu silnikowi, w pełni wykorzystuje wszystkie procesory obsługiwane przez Twój komputer. Program jest licencjonowany online - wymaga dostępu do internetu.
V-Ray 5 dla Cinema 4D EDU cena
Cena V-Ray 5 dla Cinema 4D EDU to jednorazowa opłata za licencję subskrypcję roczną.
Funkcje V-Ray 5 dla Cinema 4D
- Wielowątkowy silnik śledzący promienie (raytracing)
- Wielowątkowe śledzenie odbić i załamań promieni
- Wygładzanie odbić i załamań
- Półprzezroczystość z możliwością ustawiania mgły – do tworzenia wosku, marmuru lub efektu przyciemnianego szkła
- Strefy cienia (cienie miękkie). Oddzielne emitery dla obiektów typu cube i sphere (kostka i kula)
- Pośrednia iluminacja (global illumination, global lighting). Dla różnych zbliżeń dokonywan e są oddzielne obliczenia.
- Motion Blur. W tym stochastyczne pobieranie próbek.
- Efekt kamery z realistyczną głębią ostrości (Depth-Of-Field).
- Antyaliasing – wygładzanie krawędzi obiektów (proste dwu poziomowe i adaptacyjne)
- Kaustyki (obwiednie promieni świetlnych)
- Antyaliasing oparty na G-Buffer (RGBA, materiał, Z-Buffer)
- Możliwość ponownego wykorzystywania map typu irradiance (zapisywanie i wczytywanie)
- Motion Blur z analitycznym próbkowaniem.
- Wbudowane materiały do szybszych obliczeń.
- Renderowanie rozproszone pozwalające na pracę kilku komputerów nad jednym obiektem