V-Ray 3.0 dla Softimage + klucz USB

V-Ray 3.0 dla Softimage + klucz USB
3300,00 zł netto4059,00 zł brutto
Oblicz ratę
DostępnyWysyłka Jutro

Opis produktu

Zawiera: Licencja elektroniczna, 1 stanowisko Workstation, 1 stanowisko Render Node, klucz USB

V-Ray dla Autodesk Softimage
jest zaawansowanym rozwiązaniem z zakresu renderingu dla VPX oraz branży animacji. Stworzony został na głównej platformie V-Ray i w związku z tym charakteryzuje się znaczną prędkością renderowania oraz najwyższą jakością i stabilnością. V-Ray dla Softimage obejmuje obsługę ICE, efektywne oświetlenie globalne (Global Illumination), uniwersalne shadery i wiele innych.
 

SILNIK RENDERUJĄCY

Efektywny wielowątkowy silnik – V-Ray jest zoptymalizowanym, wielordzeniowym rozwiązaniem śledzącym promienie, renderującym złożoną geometrię, cieniowanie, oświetlenie oraz efekty optyczne z niespotykaną szybkością i jakością.

GEOMETRIA

Obsługa ICE – pozwala na renderowanie drobnych elementów, smug, włosów i geometrii tworzonych przy użyciu nagradzanego systemu Softimage ICE.

Obiekty Proxy – Obiekty Proxy V-Ray są niezbędnym narzędziem do zarządzania pamięcią sceny i efektywnego renderowania dużych ilości geometrii. Obiekty Proxy V-Ray są dynamicznie załadowywane i wyładowywane w czasie renderowania, oszczędzając istotne zasoby RAM. V-Ray Proxy obsługuje ustawienia ICE oraz właściwości kinematyczne.

Dynamiczna geometria – V-Ray jest w pełni zoptymalizowany do renderowania geometrii dynamicznej, takiej jak przemieszczenia, obiekty proxy, obrazy przedstawiające futro czy włosy.

Parametry animowane – V-Ray dla Softimage obsługuje wszystkie rodzaje animacji i deformacji geometrii w oparciu o parametry animowane i klatki kluczowe, Animation Mixer oraz symulacje oparte na ICE.

Stopniowe eksportowanie – kiedy model ma charakter mozaikowy, V-Ray dla Softimage stopniowo buforuje rezultaty, znacząco skracając czas eksportu.

MATERIAŁY I CIENIOWANIE

Materiały oparte na fizyce – umożliwia tworzenie materiałów bazujących na fizycznych właściwościach, wykorzystując uniwersalne shadery V-Ray.

Materiały warstwowe – V-Ray Blend Materials szybko renderuje złożone materiały, także przy pomocy wbudowanych tekstur warstwowych Softimage dla dodatkowej elastyczności.

Ptex – Ptex wspaniale upraszcza proces teksturowania poprzez efektywne przechowywanie tekstur oraz brak konieczności przypisywania UV.

Weightmaps – pozwala na zastosowanie transformacji per-vertex w stosunku do właściwości geometrii i koloru.

Włosy i futro – pozwala na renderowanie  obiektów przedstawiających włosy i futro z niespotykaną kontrolą, jakością i szybkością, wykorzystując shader VRayHairMtl.

Car Paint Material – VRayCarPaintMtl oferuje podstawowe farby i lakiery samochodowe w ramach jednego, zoptymalizowanego shadera. Funkcja ta upraszcza tworzenie złożonych, wielowarstwowych farb samochodowych.

Shader kreskówkowy (Toon Shader) – pozwala na tworzenie prostych szkiców i rysunków.

Rozproszenie światła – pozwala na dodanie realizmu do sceny, wykorzystując rozproszenie światła w celu śledzenia i załamywania fali świetlnej w oparciu o długość tej fali.

ŚWIATŁA I OŚWIETLENIE

Oświetlenie oparte na fizyce – pozwala na tworzenie realistycznego oświetlenia wykorzystując oświetlenie oparte na fizyce, w tym oświetlenie IES i oświetlenie obszaru.

Słońce i niebo w V-Ray – V-Ray Sun and Sky System umożliwia symulowanie warunków prawdziwego oświetlenia atmosferycznego.

Oświetlenie wewnętrzne – pozwala na tworzenie prostego, wolnego od artefaktów oświetlenia wewnętrznego.

KAMERY I OPTYKA

Efekt poruszenia – renderowanie efektu poruszenia 3D, z wykorzystaniem kamery rzeczywistej. Dodatkowe ustawienia zapewniają kontrolę nad efektem rozmycia obrazu i wydajnością migawki.

Głębia ostrości i efekty bokeh – szybkie tworzenie opartych na fizyce efektów głębi ostrości, z wykorzystaniem kamer rzeczywistych.

Zniekształcenie obiektywu z wykorzystaniem Nuke Displacement Maps – pozwala na importowanie map przemieszczeń z Nuke, by dopasować zniekształcenie obiektywu.

RENDER OUTPUT

Elementy renderingu – szeroka lista elementów renderingu pozwala na pełną kontrolę kompozycji.

SCENE OUTPUT

Support for .vrscene Output – przy wykorzystaniu macierzystych plików formatu .vrscne, sceny mogą być opisane do końcowego przetwarzania oraz w prosty sposób rozprowadzane w środowisku Render Farm.

Import właściwości materiału – podstawowe właściwości materiału, tworzone w 3D Max lub Maya mogą być importowane do V-Ray dla Softimage.

Wymagania systemowe:

  • Windows: XP Pro (SP2), Vista Business (SP1), 7, 8 (32/64bit)
  • Procesor Intel Penium IV lub inny kompatybilny z technologią SSE2
  • 2GB pamięci RAM

Zapytaj o produkt

Blog

Bezpłatne szkolenia PRO100Bezpłatne szkolenia PRO100

Po zakupie programu PRO100 mamy dla Ciebie dodatkową atrakcję! Oferujemy bezpłatne szkolenie z obsługi programu, abyś mógł jak najlepiej wykorzystać jego potencjał.

Czytaj więcej
Promocja Letnia ZWCAD 2024Promocja Letnia ZWCAD 2024

Ciesz się latem z wyjątkową promocją na ZWCAD 2024! ZWCAD 2024 to wyjątkowa edycja, która zasługuje na wyjątkową promocję.

Czytaj więcej
Enscape - odkryj nowy program do wizualizacji architektonicznychEnscape - odkryj nowy program do wizualizacji architektonicznych

Odkryj nowy program Enscape do wizualizacji architektonicznych, który przeniesie Twoje projekty na zupełnie nowy poziom. Enscpae to profesjonalny silnik renderujący do SketchUp, Revit, Rhino, Vectorworks oraz Archicad.

Czytaj więcej
Norma Standard - promocja do 31.08Norma Standard - promocja do 31.08

Odkryj nowe możliwości w kosztorysowaniu dzięki naszej wyjątkowej promocji na program Norma Standard w zestawie z modułem PDF! Teraz możesz tworzyć dokładne kosztorysy jeszcze wydajniej.

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj informacje o promocjach i nowościach.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz dokonać zmiany sposobu zapisu i dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Zamknij