V-Ray 3.0 dla Softimage + 5 Render Node + klucz USB
6450,00 zł netto7933,50 zł brutto
DostępnyWysyłka Jutro
Opis produktu
Zawiera: Licencja elektroniczna, 1 stanowisko Workstation, 6 stanowisk Render Node, klucz USB
V-Ray dla Autodesk Softimage jest zaawansowanym rozwiązaniem z zakresu renderingu dla VPX oraz branży animacji. Stworzony został na głównej platformie V-Ray i w związku z tym charakteryzuje się znaczną prędkością renderowania oraz najwyższą jakością i stabilnością. V-Ray dla Softimage obejmuje obsługę ICE, efektywne oświetlenie globalne (Global Illumination), uniwersalne shadery i wiele innych.
SILNIK RENDERUJĄCY
Efektywny wielowątkowy silnik – V-Ray jest zoptymalizowanym, wielordzeniowym rozwiązaniem śledzącym promienie, renderującym złożoną geometrię, cieniowanie, oświetlenie oraz efekty optyczne z niespotykaną szybkością i jakością.
GEOMETRIA
Obsługa ICE – pozwala na renderowanie drobnych elementów, smug, włosów i geometrii tworzonych przy użyciu nagradzanego systemu Softimage ICE.
Obiekty Proxy – Obiekty Proxy V-Ray są niezbędnym narzędziem do zarządzania pamięcią sceny i efektywnego renderowania dużych ilości geometrii. Obiekty Proxy V-Ray są dynamicznie załadowywane i wyładowywane w czasie renderowania, oszczędzając istotne zasoby RAM. V-Ray Proxy obsługuje ustawienia ICE oraz właściwości kinematyczne.
Dynamiczna geometria – V-Ray jest w pełni zoptymalizowany do renderowania geometrii dynamicznej, takiej jak przemieszczenia, obiekty proxy, obrazy przedstawiające futro czy włosy.
Parametry animowane – V-Ray dla Softimage obsługuje wszystkie rodzaje animacji i deformacji geometrii w oparciu o parametry animowane i klatki kluczowe, Animation Mixer oraz symulacje oparte na ICE.
Stopniowe eksportowanie – kiedy model ma charakter mozaikowy, V-Ray dla Softimage stopniowo buforuje rezultaty, znacząco skracając czas eksportu.
MATERIAŁY I CIENIOWANIE
Materiały oparte na fizyce – umożliwia tworzenie materiałów bazujących na fizycznych właściwościach, wykorzystując uniwersalne shadery V-Ray.
Materiały warstwowe – V-Ray Blend Materials szybko renderuje złożone materiały, także przy pomocy wbudowanych tekstur warstwowych Softimage dla dodatkowej elastyczności.
Ptex – Ptex wspaniale upraszcza proces teksturowania poprzez efektywne przechowywanie tekstur oraz brak konieczności przypisywania UV.
Weightmaps – pozwala na zastosowanie transformacji per-vertex w stosunku do właściwości geometrii i koloru.
Włosy i futro – pozwala na renderowanie obiektów przedstawiających włosy i futro z niespotykaną kontrolą, jakością i szybkością, wykorzystując shader VRayHairMtl.
Car Paint Material – VRayCarPaintMtl oferuje podstawowe farby i lakiery samochodowe w ramach jednego, zoptymalizowanego shadera. Funkcja ta upraszcza tworzenie złożonych, wielowarstwowych farb samochodowych.
Shader kreskówkowy (Toon Shader) – pozwala na tworzenie prostych szkiców i rysunków.
Rozproszenie światła – pozwala na dodanie realizmu do sceny, wykorzystując rozproszenie światła w celu śledzenia i załamywania fali świetlnej w oparciu o długość tej fali.
ŚWIATŁA I OŚWIETLENIE
Oświetlenie oparte na fizyce – pozwala na tworzenie realistycznego oświetlenia wykorzystując oświetlenie oparte na fizyce, w tym oświetlenie IES i oświetlenie obszaru.
Słońce i niebo w V-Ray – V-Ray Sun and Sky System umożliwia symulowanie warunków prawdziwego oświetlenia atmosferycznego.
Oświetlenie wewnętrzne – pozwala na tworzenie prostego, wolnego od artefaktów oświetlenia wewnętrznego.
KAMERY I OPTYKA
Efekt poruszenia – renderowanie efektu poruszenia 3D, z wykorzystaniem kamery rzeczywistej. Dodatkowe ustawienia zapewniają kontrolę nad efektem rozmycia obrazu i wydajnością migawki.
Głębia ostrości i efekty bokeh – szybkie tworzenie opartych na fizyce efektów głębi ostrości, z wykorzystaniem kamer rzeczywistych.
Zniekształcenie obiektywu z wykorzystaniem Nuke Displacement Maps – pozwala na importowanie map przemieszczeń z Nuke, by dopasować zniekształcenie obiektywu.
RENDER OUTPUT
Elementy renderingu – szeroka lista elementów renderingu pozwala na pełną kontrolę kompozycji.
SCENE OUTPUT
Support for .vrscene Output – przy wykorzystaniu macierzystych plików formatu .vrscne, sceny mogą być opisane do końcowego przetwarzania oraz w prosty sposób rozprowadzane w środowisku Render Farm.
Import właściwości materiału – podstawowe właściwości materiału, tworzone w 3D Max lub Maya mogą być importowane do V-Ray dla Softimage.
Wymagania systemowe:
V-Ray dla Autodesk Softimage jest zaawansowanym rozwiązaniem z zakresu renderingu dla VPX oraz branży animacji. Stworzony został na głównej platformie V-Ray i w związku z tym charakteryzuje się znaczną prędkością renderowania oraz najwyższą jakością i stabilnością. V-Ray dla Softimage obejmuje obsługę ICE, efektywne oświetlenie globalne (Global Illumination), uniwersalne shadery i wiele innych.
SILNIK RENDERUJĄCY
Efektywny wielowątkowy silnik – V-Ray jest zoptymalizowanym, wielordzeniowym rozwiązaniem śledzącym promienie, renderującym złożoną geometrię, cieniowanie, oświetlenie oraz efekty optyczne z niespotykaną szybkością i jakością.
GEOMETRIA
Obsługa ICE – pozwala na renderowanie drobnych elementów, smug, włosów i geometrii tworzonych przy użyciu nagradzanego systemu Softimage ICE.
Obiekty Proxy – Obiekty Proxy V-Ray są niezbędnym narzędziem do zarządzania pamięcią sceny i efektywnego renderowania dużych ilości geometrii. Obiekty Proxy V-Ray są dynamicznie załadowywane i wyładowywane w czasie renderowania, oszczędzając istotne zasoby RAM. V-Ray Proxy obsługuje ustawienia ICE oraz właściwości kinematyczne.
Dynamiczna geometria – V-Ray jest w pełni zoptymalizowany do renderowania geometrii dynamicznej, takiej jak przemieszczenia, obiekty proxy, obrazy przedstawiające futro czy włosy.
Parametry animowane – V-Ray dla Softimage obsługuje wszystkie rodzaje animacji i deformacji geometrii w oparciu o parametry animowane i klatki kluczowe, Animation Mixer oraz symulacje oparte na ICE.
Stopniowe eksportowanie – kiedy model ma charakter mozaikowy, V-Ray dla Softimage stopniowo buforuje rezultaty, znacząco skracając czas eksportu.
MATERIAŁY I CIENIOWANIE
Materiały oparte na fizyce – umożliwia tworzenie materiałów bazujących na fizycznych właściwościach, wykorzystując uniwersalne shadery V-Ray.
Materiały warstwowe – V-Ray Blend Materials szybko renderuje złożone materiały, także przy pomocy wbudowanych tekstur warstwowych Softimage dla dodatkowej elastyczności.
Ptex – Ptex wspaniale upraszcza proces teksturowania poprzez efektywne przechowywanie tekstur oraz brak konieczności przypisywania UV.
Weightmaps – pozwala na zastosowanie transformacji per-vertex w stosunku do właściwości geometrii i koloru.
Włosy i futro – pozwala na renderowanie obiektów przedstawiających włosy i futro z niespotykaną kontrolą, jakością i szybkością, wykorzystując shader VRayHairMtl.
Car Paint Material – VRayCarPaintMtl oferuje podstawowe farby i lakiery samochodowe w ramach jednego, zoptymalizowanego shadera. Funkcja ta upraszcza tworzenie złożonych, wielowarstwowych farb samochodowych.
Shader kreskówkowy (Toon Shader) – pozwala na tworzenie prostych szkiców i rysunków.
Rozproszenie światła – pozwala na dodanie realizmu do sceny, wykorzystując rozproszenie światła w celu śledzenia i załamywania fali świetlnej w oparciu o długość tej fali.
ŚWIATŁA I OŚWIETLENIE
Oświetlenie oparte na fizyce – pozwala na tworzenie realistycznego oświetlenia wykorzystując oświetlenie oparte na fizyce, w tym oświetlenie IES i oświetlenie obszaru.
Słońce i niebo w V-Ray – V-Ray Sun and Sky System umożliwia symulowanie warunków prawdziwego oświetlenia atmosferycznego.
Oświetlenie wewnętrzne – pozwala na tworzenie prostego, wolnego od artefaktów oświetlenia wewnętrznego.
KAMERY I OPTYKA
Efekt poruszenia – renderowanie efektu poruszenia 3D, z wykorzystaniem kamery rzeczywistej. Dodatkowe ustawienia zapewniają kontrolę nad efektem rozmycia obrazu i wydajnością migawki.
Głębia ostrości i efekty bokeh – szybkie tworzenie opartych na fizyce efektów głębi ostrości, z wykorzystaniem kamer rzeczywistych.
Zniekształcenie obiektywu z wykorzystaniem Nuke Displacement Maps – pozwala na importowanie map przemieszczeń z Nuke, by dopasować zniekształcenie obiektywu.
RENDER OUTPUT
Elementy renderingu – szeroka lista elementów renderingu pozwala na pełną kontrolę kompozycji.
SCENE OUTPUT
Support for .vrscene Output – przy wykorzystaniu macierzystych plików formatu .vrscne, sceny mogą być opisane do końcowego przetwarzania oraz w prosty sposób rozprowadzane w środowisku Render Farm.
Import właściwości materiału – podstawowe właściwości materiału, tworzone w 3D Max lub Maya mogą być importowane do V-Ray dla Softimage.
Wymagania systemowe:
- Windows: XP Pro (SP2), Vista Business (SP1), 7, 8 (32/64bit)
- Procesor Intel Penium IV lub inny kompatybilny z technologią SSE2
- 2GB pamięci RAM