Twilight Render V2 Pro
Opis produktu
Twilght Render to fotorealistyczny silnik renderujący dla SketchUp, który sprawia, że jakość tworzonych modeli jest jeszcze wyższa niż zwykle.
Twilght Render jest kompatybilny z SketchUp 8 lub nowszy
Twilight stworzony jest w oparciu o wyjątkową jakość silnika renderującego Kerkythea Echo 2008. Silnik ten, zapewniający fotorealistyczne renderingi o doskonałej jakości i elastyczności, jest wybierany od lat, zarówno przez profesjonalistów, jak i studentów.
- Brak potrzeby eksportowania modeli do formatów pośrednich.
- Brak zniekształconej geometrii oraz utraconych tekstur.
- Każdy rendering tworzony jest bezpośrednio w SketchUp z wykorzystaniem wielu metod renderowania, zapewniających niezrównaną kontrolę.
- Brak konieczności dokonywania skomplikowanych ustawień renderingu. Wystarczy wybrać intuicyjną i „Prostą” konfigurację, będącą na wyciągnięcie ręki.
- Możliwość renderowania bez konieczności przerywania pracy. Twilight pozwala na tworzenie sceny przy jednoczesnym procesie renderowania w tle.
- Nowe oświetlenie miejscowe jest dostępne bezpośrednio w Light Editor.
- Tworzenie nowej warstwy możliwe jest dzięki Render Editor.
- Renderowanie wielu scen może odbywać się z każdego zapisanego widoku lub w animacji.
- Kolory i tekstury materiałów bezpośrednio zintegrowane w rewolucyjne typy i szablony w Material Editor.
- Zmiana danych oświetlenia IES skutkuje natychmiastową aktualizacją geometrii.
- Dostosowanie ogniskowej kamery w Render Editor skutkuje odpowiednim dopasowaniem widoku SketchUp.
- Przesyłanie kolorów i tekstur odbywa się bezpośrednio z Material Editor do sceny.
Wszystkie informacje przechowywane są bezpośrednio w pliku SketchUp, co uniemożliwia ich ewentualną utratę. Każdy użytkownik będzie zachwycony, w jaki prosty sposób można korzystać z Twilight w programie SketchUp.
Użytkownik może korzystać z Twilight w SketchUp niezależnie od tego, którą wersję programu SketchUp posiada. Wszystkie edytory są dostępne bezpośrednio z paska narzędzi Twilight, a większość funkcji można zastosować w oparciu o menu kontekstowe w SketchUp. Twilight przetwarza dane bezpośrednio ze SketchUp, zapewniając natychmiastowy dostęp do oświetlenia, warstw, scen i materiałów.
Funkcje programu:
Rozbudowany zestaw fotorealistycznych ustawień renderingu
- Śledzenie promieni (Ray Tracing)
- Technika map fotonowych (Photon Mapping)
- Metoda Path Tracing
- Dwykierunkowy Path Tracing
- Metropolis Light Transport (MLT)
- Clay, Detph, Alpha Mask i więcej
- Wykorzystanie wybranej geometrii lub całej sceny
Intuicyjne ustawienia kamery
- Renderowanie dokładnie tego, co można zobaczyć w SketchUp
- Perspektywa, równoległe, cylindryczne, kuliste
- Ściśle zintegrowane z rzutem SketchUp pole widzenia (FOV – Field Of View) oraz format obrazu (Aspect Ratio).
- Interaktywny Tone Mapping, który pozwala na aktualizacje podczas procesu renderowania.
Wielowątkowość
Program pozwala na korzystanie z urządzania wielowątkowego, bez dodatkowych opłat.
Zaawansowane szablony materiałów
- Szablony upraszczają skomplikowane ustawienia materiału
- Dostępność zaawansowanych parametrów
- Kolor i tekstura pobierane bezpośredniego z programu SketchUp
- Standardowe
- Kamień
- Plastik
- Szkło (grube, cienkie, matowe)
- Metal
- Emitujące światło (w tym HDR)
- Rozpraszanie podpowierzchniowe
Animacja
- Działa bezpośrednio ze stron scen SketchUp
- Śledzi zmiany położenia słońca
- Reaguje na zmiany widoczności warstw
- Działa z SketchyPhysics i innymi wtyczkami
Oświetlenie
- Punktowe/wielokierunkowe
- Spot z Hotspot i Falloff
- Rzutnik projekcyjny
- IES (fotometryczne)
- Emitujące światło materiały powierzchniowe
- Zintegrowane narzędzia dla doskonałego rozmieszczania
- Łatwa konwersja pomiędzy różnymi typami
Słońce, niebo i środowisko globalne
- Physical Sky działające domyślnie w zależności od pory dnia
- HDR/IBL High Dynamic Range Spherical Sky
- Koliste/półkoliste oświetlenie w oparciu o obiekt (Image Based Lighting jpg/hdr)
- HDR Probe Projection Lighting
- Łatwa konwersja pomiędzy różnymi typami