Twilight Render V2 Pro

Twilight Render V2 Pro
431,15 zł netto530,31 zł brutto
Oblicz ratę
DostępnyWysyłka Jutro

Opis produktu

Twilght Render to fotorealistyczny silnik renderujący dla SketchUp, który sprawia, że jakość tworzonych modeli jest jeszcze wyższa niż zwykle.

Twilght Render jest kompatybilny z SketchUp 8 lub nowszy

Twilight stworzony jest w oparciu o wyjątkową jakość silnika renderującego Kerkythea Echo 2008. Silnik ten, zapewniający fotorealistyczne renderingi o doskonałej jakości i elastyczności, jest wybierany od lat, zarówno przez profesjonalistów, jak i studentów.

  • Brak potrzeby eksportowania modeli do formatów pośrednich.
  • Brak zniekształconej geometrii oraz utraconych tekstur.
  • Każdy rendering tworzony jest bezpośrednio w SketchUp z wykorzystaniem wielu metod renderowania, zapewniających niezrównaną kontrolę.
  • Brak konieczności dokonywania skomplikowanych ustawień renderingu. Wystarczy wybrać intuicyjną i „Prostą” konfigurację, będącą na wyciągnięcie ręki.
  • Możliwość renderowania bez konieczności przerywania pracy. Twilight pozwala na tworzenie sceny przy jednoczesnym procesie renderowania w tle.
  • Nowe oświetlenie miejscowe jest dostępne bezpośrednio w Light Editor.
  • Tworzenie nowej warstwy możliwe jest dzięki Render Editor.
  • Renderowanie wielu scen może odbywać się z każdego zapisanego widoku lub w animacji.
  • Kolory i tekstury materiałów bezpośrednio zintegrowane w rewolucyjne typy i szablony w Material Editor.
  • Zmiana danych oświetlenia IES skutkuje natychmiastową aktualizacją geometrii.
  • Dostosowanie ogniskowej kamery w Render Editor skutkuje odpowiednim dopasowaniem widoku SketchUp.
  • Przesyłanie kolorów i tekstur odbywa się bezpośrednio z Material Editor do sceny.

Wszystkie informacje przechowywane są bezpośrednio w pliku SketchUp, co uniemożliwia ich ewentualną utratę. Każdy użytkownik będzie zachwycony, w jaki prosty sposób można korzystać z Twilight w programie SketchUp.

Użytkownik może korzystać z Twilight w SketchUp niezależnie od tego, którą wersję programu SketchUp posiada. Wszystkie edytory są dostępne bezpośrednio z paska narzędzi Twilight, a większość funkcji można zastosować w oparciu o menu kontekstowe w SketchUp. Twilight przetwarza dane bezpośrednio ze SketchUp, zapewniając natychmiastowy dostęp do oświetlenia, warstw, scen i materiałów.

Funkcje programu:

Rozbudowany zestaw fotorealistycznych ustawień renderingu

  • Śledzenie promieni (Ray Tracing)
  • Technika map fotonowych (Photon Mapping)
  • Metoda Path Tracing
  • Dwykierunkowy Path Tracing
  • Metropolis Light Transport (MLT)
  • Clay, Detph, Alpha Mask i więcej
  • Wykorzystanie wybranej geometrii lub całej sceny

Intuicyjne ustawienia kamery

  • Renderowanie dokładnie tego, co można zobaczyć w SketchUp
  • Perspektywa, równoległe, cylindryczne, kuliste
  • Ściśle zintegrowane z rzutem SketchUp pole widzenia (FOV – Field Of View) oraz format obrazu (Aspect Ratio).
  • Interaktywny Tone Mapping, który pozwala na aktualizacje podczas procesu renderowania.

Wielowątkowość

Program pozwala na korzystanie z urządzania wielowątkowego, bez dodatkowych opłat.

Zaawansowane szablony materiałów

  • Szablony upraszczają skomplikowane ustawienia materiału
  • Dostępność zaawansowanych parametrów
  • Kolor i tekstura pobierane bezpośredniego z programu SketchUp
  • Standardowe
  • Kamień
  • Plastik
  • Szkło (grube, cienkie, matowe)
  • Metal
  • Emitujące światło (w tym HDR)
  • Rozpraszanie podpowierzchniowe

Animacja

  • Działa bezpośrednio ze stron scen SketchUp
  • Śledzi zmiany położenia słońca
  • Reaguje na zmiany widoczności warstw
  • Działa z SketchyPhysics i innymi wtyczkami

Oświetlenie

  • Punktowe/wielokierunkowe
  • Spot z Hotspot i Falloff
  • Rzutnik projekcyjny
  • IES (fotometryczne)
  • Emitujące światło materiały powierzchniowe
  • Zintegrowane narzędzia dla doskonałego rozmieszczania
  • Łatwa konwersja pomiędzy różnymi typami

Słońce, niebo i środowisko globalne

  • Physical Sky działające domyślnie w zależności od pory dnia
  • HDR/IBL High Dynamic Range Spherical Sky
  • Koliste/półkoliste oświetlenie w oparciu o obiekt (Image Based Lighting jpg/hdr)
  • HDR Probe Projection Lighting
  • Łatwa konwersja pomiędzy różnymi typami

Zapytaj o produkt

Blog

#zostańwdomu i pracuj zdalnie#zostańwdomu i pracuj zdalnie

Drodzy Klienci! Aktualna sytuacja związana z wirusem COVID-19 jest trudna dla każdego z nas. Bądźmy odpowiedzialni za siebie i chrońmy swoich bliskich.

Czytaj więcej
3ds Max 2021 już dostępny!3ds Max 2021 już dostępny!

Narzędzia firmy Autodesk do pracy z grafiką 3D, w tym m.in. 3ds Max 2021 zostały udoskonalone i wzbogacone o kolejne nowości i rozszerzenia w zakresie wydajności i efektu końcowego.

Czytaj więcej
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj informacje o promocjach i nowościach.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz dokonać zmiany sposobu zapisu i dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Zamknij