Skatter

Skatter
450,00 zł netto553,50 zł brutto
Oblicz ratę
DostępnyWysyłka Jutro

Opis produktu

Komercyjna licencja rozszerzenia Skatter dla programu SketchUp do rozmieszczania dużych i skomplikowanych obiektów.

Skatter - Mądra Wtyczka do rozmieszczania dużych obiektów w SketchUp
 
 
 

Wypełniaj swoje sceny nieograniczoną liczbą roślin zachowując nie tylko pełną kontrolę  ale i oszczędzając czas!

Skatter twoim najlepszym przyjacielem

Począwszy od tworzenia małych dywanów w salonie po duże obiekty, takie jak lasy, Skatter został zaprojektowany by pomóc Ci w osiągnięciu ostatecznego wyglądu w szybki i intuicyjny sposób.

Renderowanie nieograniczonej ilości przedmiotów - Poprzez funkcje „Render only”, Skatter wysyła wszystkie informacje o obiektach bezpośrednio do silników renderujących, pomijając SketchUp. Dzięki temu Twój model nie jest obciążony przez ogromną geometrię generowaną np. przez roślinność. Możesz zachować lekki, elastyczny plik SketchUp, który na etapie renderowania generuje ogromne ilości przedmiotów.

W pełni parametryczny - Wracaj i edytuj swoje prace w dowolnej chwili. Każdy Twój wybór i parametr są zapisane, więc nie ma potrzeby, aby wszystko usuwać i ponownie zaczynać od zera.

Biblioteka obiektów - Twórz ogromne pola trawy w ciągu zaledwie 4 kliknięć. Oczekuj regularnych bezpłatnych aktualizacji z niesamowitą nową zawartością (więcej roślinności, drzew, żwiru, chodników, itp).

Doskonała kontrola nad obiektami - Dzięki dziesiątkom opcji i parametrów. Wszystko staje się proste dzięki przejrzystemu interfejsowi użytkownika.

Funkcje wtyczki:
  • Hosts - rozpraszaj obiekty na powierzchni wzdłuż krzywych lub indywidualnie wybieraj poszczególne punkty w modelu.
  • Areas - precyzyjnie zdefiniuj obszary, na których chcesz rozmieścić (lub nie) rozproszone obiekty używając krzywych i obiektów SketchUp, lub po prostu malując je samodzielnie.
  • Camera cliping - generuj tylko obiekty widoczne dla kamery lub wyrzucaj te obiekty, które znajdują się zbyt daleko.
  • Distribution - rozmieszczaj obiekty losowo, na siatce (lub łącząc obie możliwości), na wierzchołkach, płaszczyznach, itp. Wykorzystaj wysokość oraz nachylenie dla skorygowania i wyregulowania linii rozmieszczenia. Użyj losowego rozmieszczenia dla wielu typów obiektów w celu określenia ich wyglądu.
  • Randomness - przypadkowo rozmieszczaj obiekty za pomocą losowego przesunięcia, obrotu, skalowania i lustrzanego odbicia.
  • Falloffs - aby uniknąć twardych granic, można użyć parametrów obniżenia dla powierzchni, wysokości, nachylenia i wycinku kamery, aby zdefiniować płynne, gładkie przejścia.

Zapytaj o produkt

Blog

#zostańwdomu i pracuj zdalnie#zostańwdomu i pracuj zdalnie

Drodzy Klienci! Aktualna sytuacja związana z wirusem COVID-19 jest trudna dla każdego z nas. Bądźmy odpowiedzialni za siebie i chrońmy swoich bliskich.

Czytaj więcej
3ds Max 2021 już dostępny!3ds Max 2021 już dostępny!

Narzędzia firmy Autodesk do pracy z grafiką 3D, w tym m.in. 3ds Max 2021 zostały udoskonalone i wzbogacone o kolejne nowości i rozszerzenia w zakresie wydajności i efektu końcowego.

Czytaj więcej
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj informacje o promocjach i nowościach.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz dokonać zmiany sposobu zapisu i dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Zamknij