SharePoint Workspace PL
598,04 zł netto735,59 zł brutto
Na zamówienieWysyłka 21 października 2024
Opis produktu
Synchronizowanie bibliotek dokumentów programu SharePoint Server 2010 z programem SharePoint Workspace umożliwia dostęp do plików oraz wyświetlanie i edytowanie ich w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca za pomocą komputera. Obsługiwane są też listy, takie jak Dyskusja, Zadania i listy niestandardowe. Zsynchronizować można nawet listy usług łączności biznesowej, dzięki czemu można łatwiej uzyskać dostęp do systemu wewnętrznej bazy danych. Program SharePoint Workspace 2010 wprowadza całkiem nowe metody pracy z witrynami zespołów programu SharePoint.
Synchronizowanie z witrynami programu SharePoint
Wystarczy kilka kliknięć, aby zsynchronizować biblioteki i listy programu SharePoint na komputerze.
Synchronizowanie z witrynami programu SharePoint
Wystarczy kilka kliknięć, aby zsynchronizować biblioteki i listy programu SharePoint na komputerze.
- Dostęp do zsynchronizowanych bibliotek i list programu SharePoint na komputerze lokalnym, nawet bez połączenia z serwerem programu SharePoint.
- Edytowanie zawartości bez łączenia się z serwerem programu SharePoint i zapisywanie zmian w pamięci podręcznej na czas oczekiwania na synchronizację.
- Gwarancja automatycznej synchronizacji zmian z serwerem w momencie nawiązania z nim połączenia w trybie online.
- Szybsze przekazywanie i pobieranie zawartości, ponieważ program SharePoint Workspace synchronizuje tylko zmiany, a nie cały dokument.
- Pozostawanie na bieżąco. Kiedy pliki w witrynie programu SharePoint zostaną zmienione, w programie SharePoint Workspace będzie widoczna najnowsza wersja.
Dodawanie zawartości dzięki bezpośredniemu dostępowi do folderów
Dostęp do bibliotek dokumentów programu SharePoint można uzyskiwać tak, jakby były folderami lokalnymi systemu Windows.
Dostęp do bibliotek dokumentów programu SharePoint można uzyskiwać tak, jakby były folderami lokalnymi systemu Windows.
- Praca z plikami może się odbywać za pośrednictwem witryny programu SharePoint, pliki można przeglądać w folderach lokalnych, a nawet można zapisywać pliki z innych aplikacji w tych samych folderach.
- Dodane pliki zostaną bezproblemowo zsynchronizowane z witryną programu SharePoint.
Przeszukiwanie wszystkich dostępnych obszarów roboczych
Dzięki zaawansowanej integracji z usługą wyszukiwania systemu Windows można łatwo przeszukiwać kopie lokalne zawartości.
Dzięki zaawansowanej integracji z usługą wyszukiwania systemu Windows można łatwo przeszukiwać kopie lokalne zawartości.
- Kwerendy wyszukiwania można dostosować w celu otrzymania dokładniejszych wyników.
- Wyszukiwanie można uruchamiać z poziomu paska uruchamiania, obszaru roboczego lub bezpośrednio za pomocą przycisku Start systemu Windows.
Skuteczniejsza współpraca
Po połączeniu się z programem SharePoint Server 2010 można wykonywać następujące czynności:
Po połączeniu się z programem SharePoint Server 2010 można wykonywać następujące czynności:
- Korzystanie z funkcji kontroli ewidencjonowania i wyewidencjonowywania w celu ograniczania dostępu do opracowywanej zawartości.
- Przeglądanie tytułu, znaczników i słów kluczowych dodanych do zawartości (za pomocą właściwości programu SharePoint), dzięki którym można łatwiej przeszukiwać i znajdować zawartość.
- Wyświetlanie historii wersji, a nawet przywracanie wcześniejszych wersji, jeśli zajdzie taka potrzeba.
- Współtworzenie w programach Word 2010 i PowerPoint 2010.
Oprócz obszarów roboczych programu SharePoint można także używać obszarów roboczych programu Groove do współpracy bezpośrednio między członkami zespołu z zaawansowanymi zabezpieczeniami bez korzystania z programu SharePoint Server. Obszary robocze programu Groove to wspólne „równorzędne” obszary robocze, dobrze znane użytkownikom programu Microsoft Office Groove.
Obszary robocze programu Groove nadal mogą mieć jednego lub kilku uczestników i udostępniają szereg narzędzi usprawniających pracę, takich jak Dyskusja, Kalendarz i Dokumenty.
Dostępne są dwie wersje obszarów roboczych programu Groove: 2010 (wersja domyślna) i 2007 (wersja zapewniająca zgodność z programem Microsoft Office Groove 2007).
Każda wersja obszaru roboczego programu Groove umożliwia dodanie innego zestawu narzędzi. Należy pamiętać, że te dwie wersje obszarów roboczych wzajemnie się wykluczają i że mają zastosowanie następujące ograniczenia: Wszyscy uczestnicy obszaru roboczego w wersji 2010 muszą korzystać z programu Microsoft SharePoint Workspace 2010. Wszyscy uczestnicy obszaru roboczego w wersji 2007 muszą korzystać z programu Microsoft Office Groove 2007 lub Microsoft SharePoint Workspace 2010.
Łatwiejsze uzyskiwanie dostępu do odpowiednich narzędzi w odpowiednim czasie
Nowe i ulepszone funkcje ułatwiają zwiększenie produktywności, lecz tylko wtedy, gdy użytkownik wie, gdzie ich szukać, gdy są potrzebne. Tradycyjne menu i paski narzędzi zostały zastąpione przez Wstążkę, która udostępnia nowy, wizualny układ poleceń pogrupowanych w logiczny sposób na kartach, co ułatwia szybkie znajdowanie potrzebnych funkcji. Nową Wstążkę można dostosować do własnego stylu pracy.
Wstążka umożliwia ewidencjonowanie lub wyewidencjonowywanie zawartości i szybkie sprawdzanie wersji pliku. Nowy widok Microsoft Office Backstage™ umożliwia wyświetlanie paska uruchamiania lub wyszukiwanie zawartości. Teraz można dużo łatwiej dostosować środowisko pracy programu SharePoint Workspace 2010, korzystając z jednej wygodnej lokalizacji.
Dostęp do informacji z większej liczby miejsc za pomocą pakietu Office Mobile 2010
Program SharePoint Workspace Mobile 2010, dostępny w ramach pakietu Office Mobile 2010, umożliwia wykonywanie zadań przy użyciu telefonu z systemem Windows:
Obszary robocze programu Groove nadal mogą mieć jednego lub kilku uczestników i udostępniają szereg narzędzi usprawniających pracę, takich jak Dyskusja, Kalendarz i Dokumenty.
Dostępne są dwie wersje obszarów roboczych programu Groove: 2010 (wersja domyślna) i 2007 (wersja zapewniająca zgodność z programem Microsoft Office Groove 2007).
Każda wersja obszaru roboczego programu Groove umożliwia dodanie innego zestawu narzędzi. Należy pamiętać, że te dwie wersje obszarów roboczych wzajemnie się wykluczają i że mają zastosowanie następujące ograniczenia: Wszyscy uczestnicy obszaru roboczego w wersji 2010 muszą korzystać z programu Microsoft SharePoint Workspace 2010. Wszyscy uczestnicy obszaru roboczego w wersji 2007 muszą korzystać z programu Microsoft Office Groove 2007 lub Microsoft SharePoint Workspace 2010.
Łatwiejsze uzyskiwanie dostępu do odpowiednich narzędzi w odpowiednim czasie
Nowe i ulepszone funkcje ułatwiają zwiększenie produktywności, lecz tylko wtedy, gdy użytkownik wie, gdzie ich szukać, gdy są potrzebne. Tradycyjne menu i paski narzędzi zostały zastąpione przez Wstążkę, która udostępnia nowy, wizualny układ poleceń pogrupowanych w logiczny sposób na kartach, co ułatwia szybkie znajdowanie potrzebnych funkcji. Nową Wstążkę można dostosować do własnego stylu pracy.
Wstążka umożliwia ewidencjonowanie lub wyewidencjonowywanie zawartości i szybkie sprawdzanie wersji pliku. Nowy widok Microsoft Office Backstage™ umożliwia wyświetlanie paska uruchamiania lub wyszukiwanie zawartości. Teraz można dużo łatwiej dostosować środowisko pracy programu SharePoint Workspace 2010, korzystając z jednej wygodnej lokalizacji.
Dostęp do informacji z większej liczby miejsc za pomocą pakietu Office Mobile 2010
Program SharePoint Workspace Mobile 2010, dostępny w ramach pakietu Office Mobile 2010, umożliwia wykonywanie zadań przy użyciu telefonu z systemem Windows:
- Wyświetlanie bibliotek dokumentów i list: szybkie nawiązywanie połączenia z serwerem programu SharePoint i korzystanie z zawartości z dowolnego miejsca.
- Korzystanie z dokumentów za pośrednictwem telefonu: otwieranie dokumentów za pomocą pakietu Office Mobile bezpośrednio z poziomu programu SharePoint, edytowanie ich i łatwe zapisywanie z powrotem na serwerze.
- Dostęp w trybie offline i synchronizowanie zmian: Dokument można zsynchronizować na telefonie w celu późniejszego użycia. W takiej sytuacji wszelkie zmiany są automatycznie zapisywane z powrotem w programie SharePoint.
- Pozostawanie na bieżąco: zachowywanie kopii lokalnej synchronizowanego dokumentu, co pozwala być na bieżąco, jeśli członkowie zespołu wprowadzą w nim zmiany.
- Ciągła dostępność: całą zawartość, kalendarz i kontakty można wyświetlać także poza biurem.
Wymagania systemowe:
- Procesor 500 MHz lub szybszy
- 256 MB pamięci RAM lub więcej
- 1,5 GB wolnego miejsca na dysku
- Monitor o rozdzielczości 1024 x 768 lub wyższej
- System operacyjny: Windows XP z dodatkiem Service Pack (SP) 3 (tylko w wersji 32-bitowej) lub Windows Vista z dodatkiem SP1, Windows 7, Windows Server 2003 R2 z analizatorem składni MSXML 6.0, Windows Server 2008 lub nowszy system operacyjny w wersji 32- lub 64-bitowej.
Wymagania dodatkowe:
- Integracja z programem Windows SharePoint Services wymaga łączności z programem Microsoft SharePoint Server 2010.
- Program Windows Internet Explorer 7.0 lub nowszy, tylko przeglądarka 32-bitowa. Funkcje internetowe wymagają połączenia z Internetem
- Przywrócenie poprzedniej wersji konta w programie Microsoft Office Groove 2007 po rozpoczęciu procesu uaktualnienia nie jest obsługiwane.
- Korzystanie z kont programu Sharepoint Workspace na kilku komputerach wymaga uaktualnienia do programu SharePoint Workspace 2010 na wszystkich tych komputerach
- Faks internetowy jest niedostępny w systemach Windows Vista Starter, Windows Vista Home Basic i Windows Vista Home Premium.
Inne:
- Funkcje i elementy graficzne produktu mogą się zmieniać w zależności od konfiguracji systemu. Niektóre funkcje mogą wymagać dodatkowego lub zaawansowanego sprzętu albo łączności z serwerem