SharePoint Workspace PL

SharePoint Workspace PL
598,04 zł netto735,59 zł brutto
Na zamówienieWysyłka 21 października 2024

Opis produktu

Synchronizowanie bibliotek dokumentów programu SharePoint Server 2010 z programem SharePoint Workspace umożliwia dostęp do plików oraz wyświetlanie i edytowanie ich w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca za pomocą komputera. Obsługiwane są też listy, takie jak Dyskusja, Zadania i listy niestandardowe. Zsynchronizować można nawet listy usług łączności biznesowej, dzięki czemu można łatwiej uzyskać dostęp do systemu wewnętrznej bazy danych. Program SharePoint Workspace 2010 wprowadza całkiem nowe metody pracy z witrynami zespołów programu SharePoint.

Synchronizowanie z witrynami programu SharePoint
Wystarczy kilka kliknięć, aby zsynchronizować biblioteki i listy programu SharePoint na komputerze.
  • Dostęp do zsynchronizowanych bibliotek i list programu SharePoint na komputerze lokalnym, nawet bez połączenia z serwerem programu SharePoint.
  • Edytowanie zawartości bez łączenia się z serwerem programu SharePoint i zapisywanie zmian w pamięci podręcznej na czas oczekiwania na synchronizację.
  • Gwarancja automatycznej synchronizacji zmian z serwerem w momencie nawiązania z nim połączenia w trybie online.
  • Szybsze przekazywanie i pobieranie zawartości, ponieważ program SharePoint Workspace synchronizuje tylko zmiany, a nie cały dokument.
  • Pozostawanie na bieżąco. Kiedy pliki w witrynie programu SharePoint zostaną zmienione, w programie SharePoint Workspace będzie widoczna najnowsza wersja.
Dodawanie zawartości dzięki bezpośredniemu dostępowi do folderów
Dostęp do bibliotek dokumentów programu SharePoint można uzyskiwać tak, jakby były folderami lokalnymi systemu Windows.
  • Praca z plikami może się odbywać za pośrednictwem witryny programu SharePoint, pliki można przeglądać w folderach lokalnych, a nawet można zapisywać pliki z innych aplikacji w tych samych folderach.
  • Dodane pliki zostaną bezproblemowo zsynchronizowane z witryną programu SharePoint.
Przeszukiwanie wszystkich dostępnych obszarów roboczych
Dzięki zaawansowanej integracji z usługą wyszukiwania systemu Windows można łatwo przeszukiwać kopie lokalne zawartości.
  • Kwerendy wyszukiwania można dostosować w celu otrzymania dokładniejszych wyników.
  • Wyszukiwanie można uruchamiać z poziomu paska uruchamiania, obszaru roboczego lub bezpośrednio za pomocą przycisku Start systemu Windows.
Skuteczniejsza współpraca
Po połączeniu się z programem SharePoint Server 2010 można wykonywać następujące czynności:
  • Korzystanie z funkcji kontroli ewidencjonowania i wyewidencjonowywania w celu ograniczania dostępu do opracowywanej zawartości.
  • Przeglądanie tytułu, znaczników i słów kluczowych dodanych do zawartości (za pomocą właściwości programu SharePoint), dzięki którym można łatwiej przeszukiwać i znajdować zawartość.
  • Wyświetlanie historii wersji, a nawet przywracanie wcześniejszych wersji, jeśli zajdzie taka potrzeba.
  • Współtworzenie w programach Word 2010 i PowerPoint 2010.
Oprócz obszarów roboczych programu SharePoint można także używać obszarów roboczych programu Groove do współpracy bezpośrednio między członkami zespołu z zaawansowanymi zabezpieczeniami bez korzystania z programu SharePoint Server. Obszary robocze programu Groove to wspólne „równorzędne” obszary robocze, dobrze znane użytkownikom programu Microsoft Office Groove.

Obszary robocze programu Groove nadal mogą mieć jednego lub kilku uczestników i udostępniają szereg narzędzi usprawniających pracę, takich jak Dyskusja, Kalendarz i Dokumenty.

Dostępne są dwie wersje obszarów roboczych programu Groove: 2010 (wersja domyślna) i 2007 (wersja zapewniająca zgodność z programem Microsoft Office Groove 2007).

Każda wersja obszaru roboczego programu Groove umożliwia dodanie innego zestawu narzędzi. Należy pamiętać, że te dwie wersje obszarów roboczych wzajemnie się wykluczają i że mają zastosowanie następujące ograniczenia: Wszyscy uczestnicy obszaru roboczego w wersji 2010 muszą korzystać z programu Microsoft SharePoint Workspace 2010. Wszyscy uczestnicy obszaru roboczego w wersji 2007 muszą korzystać z programu Microsoft Office Groove 2007 lub Microsoft SharePoint Workspace 2010.

Łatwiejsze uzyskiwanie dostępu do odpowiednich narzędzi w odpowiednim czasie
Nowe i ulepszone funkcje ułatwiają zwiększenie produktywności, lecz tylko wtedy, gdy użytkownik wie, gdzie ich szukać, gdy są potrzebne. Tradycyjne menu i paski narzędzi zostały zastąpione przez Wstążkę, która udostępnia nowy, wizualny układ poleceń pogrupowanych w logiczny sposób na kartach, co ułatwia szybkie znajdowanie potrzebnych funkcji. Nową Wstążkę można dostosować do własnego stylu pracy.

Wstążka umożliwia ewidencjonowanie lub wyewidencjonowywanie zawartości i szybkie sprawdzanie wersji pliku. Nowy widok Microsoft Office Backstage™ umożliwia wyświetlanie paska uruchamiania lub wyszukiwanie zawartości. Teraz można dużo łatwiej dostosować środowisko pracy programu SharePoint Workspace 2010, korzystając z jednej wygodnej lokalizacji.

Dostęp do informacji z większej liczby miejsc za pomocą pakietu Office Mobile 2010
Program SharePoint Workspace Mobile 2010, dostępny w ramach pakietu Office Mobile 2010, umożliwia wykonywanie zadań przy użyciu telefonu z systemem Windows:
  • Wyświetlanie bibliotek dokumentów i list: szybkie nawiązywanie połączenia z serwerem programu SharePoint i korzystanie z zawartości z dowolnego miejsca.
  • Korzystanie z dokumentów za pośrednictwem telefonu: otwieranie dokumentów za pomocą pakietu Office Mobile bezpośrednio z poziomu programu SharePoint, edytowanie ich i łatwe zapisywanie z powrotem na serwerze.
  • Dostęp w trybie offline i synchronizowanie zmian: Dokument można zsynchronizować na telefonie w celu późniejszego użycia. W takiej sytuacji wszelkie zmiany są automatycznie zapisywane z powrotem w programie SharePoint.
  • Pozostawanie na bieżąco: zachowywanie kopii lokalnej synchronizowanego dokumentu, co pozwala być na bieżąco, jeśli członkowie zespołu wprowadzą w nim zmiany.
  • Ciągła dostępność: całą zawartość, kalendarz i kontakty można wyświetlać także poza biurem.
Wymagania systemowe:
  • Procesor 500 MHz lub szybszy
  • 256 MB pamięci RAM lub więcej
  • 1,5 GB wolnego miejsca na dysku
  • Monitor o rozdzielczości 1024 x 768 lub wyższej
  • System operacyjny: Windows XP z dodatkiem Service Pack (SP) 3 (tylko w wersji 32-bitowej) lub Windows Vista z dodatkiem SP1, Windows 7, Windows Server 2003 R2 z analizatorem składni MSXML 6.0, Windows Server 2008 lub nowszy system operacyjny w wersji 32- lub 64-bitowej.
Wymagania dodatkowe:
  • Integracja z programem Windows SharePoint Services wymaga łączności z programem Microsoft SharePoint Server 2010.
  • Program Windows Internet Explorer 7.0 lub nowszy, tylko przeglądarka 32-bitowa. Funkcje internetowe wymagają połączenia z Internetem
  • Przywrócenie poprzedniej wersji konta w programie Microsoft Office Groove 2007 po rozpoczęciu procesu uaktualnienia nie jest obsługiwane.
  • Korzystanie z kont programu Sharepoint Workspace na kilku komputerach wymaga uaktualnienia do programu SharePoint Workspace 2010 na wszystkich tych komputerach
  • Faks internetowy jest niedostępny w systemach Windows Vista Starter, Windows Vista Home Basic i Windows Vista Home Premium.
Inne:
  • Funkcje i elementy graficzne produktu mogą się zmieniać w zależności od konfiguracji systemu.  Niektóre funkcje mogą wymagać dodatkowego lub zaawansowanego sprzętu albo łączności z serwerem


Zapytaj o produkt

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj informacje o promocjach i nowościach.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz dokonać zmiany sposobu zapisu i dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Zamknij