Enscape Floating - subskrypcja na 3 lata
9811,21 zł netto12067,79 zł brutto15084,73oszczędzasz 20%
DostępnyWysyłka 16 grudnia 2024
Opis produktu
Enscpae to profesjonalny silnik renderujący do SketchUp, Revit, Rhino, Vectorworks oraz Archicad.
Enscape 3.5 to zaawansowane i wszechstronne oprogramowanie do wizualizacji architektonicznych, zapewniające projektantom, architektom i specjalistom od wnętrz narzędzia umożliwiające tworzenie wizualizacji najwyższej jakości. Dzięki bezpośredniej integracji z głównymi programami projektowymi, takimi jak Revit, SketchUp i Rhino, Enscape 3.5 umożliwia płynną i niezwykle efektywną pracę, eliminując potrzebę eksportowania modeli do oddzielnego środowiska wizualizacyjnego.
Ten program umożliwia użytkownikom eksplorację swoich wirtualnych modeli w czasie rzeczywistym, umożliwiając interakcję z projektem i pozyskiwanie realistycznych wrażeń związanych z oświetleniem, materiałami i przestrzenią. Dzięki zaawansowanym technikom globalnego oświetlenia, generowaniu cieni oraz efektom atmosferycznym, Enscape 3.5 umożliwia osiągnięcie niesamowitego poziomu detali i autentycznego realizmu w wizualizacjach.
Program daje również możliwość tworzenia wizualizacji w formie animacji, pozwalając na dynamiczne ukazanie projektu i jego różnych aspektów. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownika i prostemu systemowi obsługi, nawet osoby bez wcześniejszego doświadczenia w wizualizacji 3D mogą skorzystać z Enscape 3.5.
Warto podkreślić, że Enscape 3.5 ułatwia współpracę i komunikację w zespole, umożliwiając udostępnianie wizualizacji poprzez chmurę oraz umożliwiając klientom bezproblemowe zapoznanie się z projektem. Program ten zapewnia wyjątkowo realistyczną prezentację projektów architektonicznych, co stanowi nieocenione narzędzie podczas spotkań z klientami oraz w procesie podejmowania decyzji projektowych.
Podsumowując, Enscape 3.5 to kompleksowe oprogramowanie, które umożliwia projektantom i architektom tworzenie wizualizacji architektonicznych na najwyższym poziomie realizmu, wspierając ich w procesie projektowania i komunikacji z klientami.
WYMAGANIA SYSTEMOWE ENSCAPE
WINDOWS 10 LUB NOWSZY
Wymagania systemowe:
.NET Framework w wersji 4.5.2 lub nowszej
Visual C++ 2015-2019 Redistributable
Vulkan RuntimeWymagania sprzętowe (rekomendowane):
Karta graficzna: NVIDIA GeForce RTX 3070 / Quadro RTX 5000
lub
AMD odpowiednik GPU (Radeon RX 6700 XT)
VRAM: 8 GBWymagania sprzętowe (minimalne):
Karta graficzna: Dedykowany procesor graficzny NVIDIA lub AMD z minimum 4 GB pamięci VRAM obsługujący Vulkan 1.1 NVIDIA GeForce GTX z serii 900 / Quadro z serii M i nowsze
lub
AMD Radeon RX 400 / odpowiednik serii Radeon Pro i nowsze
VRAM: 4 GBNieobsługiwane urządzenia:
Mobilne procesory graficzne Radeon 6000
Zintegrowane układ graficzny Intel
MONTEREY 12.2.1 LUB NOWSZY
Wymagania sprzętowe (rekomendowane):
Urządzenia z procesorem Intel i układem graficznym Radeon:
MacBookPro: 2.4GHz 8-core Intel Core i9 - AMD Radeon Pro 5600M z 8GB pamięci HBM2
iMac: 3.2GHz 6-core Intel Core i7 - Radeon Pro 5700 (8GB)
Mac Pro: 3.5GHz Intel Xeon W - One Radeon Pro 580X MPX Module z 8GB pamięci GDDR5
Urządzenia z procesorem Apple M:
Apple M1: MacBook Pro (M1 Pro/Max, 2021, 32 GB zunifikowanej pamięci), Mac Studio (M1 Max/Ultra, 2022, 32 GB zunifikowanej pamięci)
Apple M2: MacBook Pro (M2 Pro/Max, 2023, 32 GB zunifikowanej pamięci), Mac Pro (M2 Ultra, 2023, 64 GB zunifikowanej pamięci), Mac Studio (M2 Max/Ultra, 2023, 32 GB zunifikowanej pamięci), Mac mini (M2 Pro, 2022, 32 GB zunifikowanej pamięci)Wymagania sprzętowe (minimalne):
Urządzenia z procesorem Intel i układem graficznym Radeon:
MacBookPro: 2.6GHz 6-core Intel Core i7 - AMD Radeon Pro 5300m (4GB)
iMac: 3.6GHz quad-core Intel Core i3 - AMD Radeon Pro 560 z 4GB pamięci GDDR5
Procesor:
Apple M1: MacBook Air (M1, 2020), MacBook Pro (M1, 2021), iMac (M1, 2021), Mac mini (M1, 2020)
Apple M2: MacBook Air (M2, 2022), MacBook Pro (M2, 2022)
OBSŁUGIWANE URZĄDZENIA VIRTUAL REALITY: Urządzenia Windows Mixed Reality, HTC Vive i HTC Vive Pro, Oculus Rift, Oculus Rift S
Pamiętaj, że to są ogólne zalecenia i wymagania systemowe mogą się różnić w zależności od konkretnej konfiguracji projektów oraz stopnia skomplikowania wizualizacji, które planujesz tworzyć. Aby uzyskać najlepszą wydajność, zawsze warto mieć nieco mocniejszy sprzęt niż minimalne wymagania.
Enscape 3.5 to zaawansowane i wszechstronne oprogramowanie do wizualizacji architektonicznych, zapewniające projektantom, architektom i specjalistom od wnętrz narzędzia umożliwiające tworzenie wizualizacji najwyższej jakości. Dzięki bezpośredniej integracji z głównymi programami projektowymi, takimi jak Revit, SketchUp i Rhino, Enscape 3.5 umożliwia płynną i niezwykle efektywną pracę, eliminując potrzebę eksportowania modeli do oddzielnego środowiska wizualizacyjnego.
Ten program umożliwia użytkownikom eksplorację swoich wirtualnych modeli w czasie rzeczywistym, umożliwiając interakcję z projektem i pozyskiwanie realistycznych wrażeń związanych z oświetleniem, materiałami i przestrzenią. Dzięki zaawansowanym technikom globalnego oświetlenia, generowaniu cieni oraz efektom atmosferycznym, Enscape 3.5 umożliwia osiągnięcie niesamowitego poziomu detali i autentycznego realizmu w wizualizacjach.
Program daje również możliwość tworzenia wizualizacji w formie animacji, pozwalając na dynamiczne ukazanie projektu i jego różnych aspektów. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownika i prostemu systemowi obsługi, nawet osoby bez wcześniejszego doświadczenia w wizualizacji 3D mogą skorzystać z Enscape 3.5.
Warto podkreślić, że Enscape 3.5 ułatwia współpracę i komunikację w zespole, umożliwiając udostępnianie wizualizacji poprzez chmurę oraz umożliwiając klientom bezproblemowe zapoznanie się z projektem. Program ten zapewnia wyjątkowo realistyczną prezentację projektów architektonicznych, co stanowi nieocenione narzędzie podczas spotkań z klientami oraz w procesie podejmowania decyzji projektowych.
Podsumowując, Enscape 3.5 to kompleksowe oprogramowanie, które umożliwia projektantom i architektom tworzenie wizualizacji architektonicznych na najwyższym poziomie realizmu, wspierając ich w procesie projektowania i komunikacji z klientami.
WYMAGANIA SYSTEMOWE ENSCAPE
WINDOWS 10 LUB NOWSZY
Wymagania systemowe:
.NET Framework w wersji 4.5.2 lub nowszej
Visual C++ 2015-2019 Redistributable
Vulkan RuntimeWymagania sprzętowe (rekomendowane):
Karta graficzna: NVIDIA GeForce RTX 3070 / Quadro RTX 5000
lub
AMD odpowiednik GPU (Radeon RX 6700 XT)
VRAM: 8 GBWymagania sprzętowe (minimalne):
Karta graficzna: Dedykowany procesor graficzny NVIDIA lub AMD z minimum 4 GB pamięci VRAM obsługujący Vulkan 1.1 NVIDIA GeForce GTX z serii 900 / Quadro z serii M i nowsze
lub
AMD Radeon RX 400 / odpowiednik serii Radeon Pro i nowsze
VRAM: 4 GBNieobsługiwane urządzenia:
Mobilne procesory graficzne Radeon 6000
Zintegrowane układ graficzny Intel
MONTEREY 12.2.1 LUB NOWSZY
Wymagania sprzętowe (rekomendowane):
Urządzenia z procesorem Intel i układem graficznym Radeon:
MacBookPro: 2.4GHz 8-core Intel Core i9 - AMD Radeon Pro 5600M z 8GB pamięci HBM2
iMac: 3.2GHz 6-core Intel Core i7 - Radeon Pro 5700 (8GB)
Mac Pro: 3.5GHz Intel Xeon W - One Radeon Pro 580X MPX Module z 8GB pamięci GDDR5
Urządzenia z procesorem Apple M:
Apple M1: MacBook Pro (M1 Pro/Max, 2021, 32 GB zunifikowanej pamięci), Mac Studio (M1 Max/Ultra, 2022, 32 GB zunifikowanej pamięci)
Apple M2: MacBook Pro (M2 Pro/Max, 2023, 32 GB zunifikowanej pamięci), Mac Pro (M2 Ultra, 2023, 64 GB zunifikowanej pamięci), Mac Studio (M2 Max/Ultra, 2023, 32 GB zunifikowanej pamięci), Mac mini (M2 Pro, 2022, 32 GB zunifikowanej pamięci)Wymagania sprzętowe (minimalne):
Urządzenia z procesorem Intel i układem graficznym Radeon:
MacBookPro: 2.6GHz 6-core Intel Core i7 - AMD Radeon Pro 5300m (4GB)
iMac: 3.6GHz quad-core Intel Core i3 - AMD Radeon Pro 560 z 4GB pamięci GDDR5
Procesor:
Apple M1: MacBook Air (M1, 2020), MacBook Pro (M1, 2021), iMac (M1, 2021), Mac mini (M1, 2020)
Apple M2: MacBook Air (M2, 2022), MacBook Pro (M2, 2022)
OBSŁUGIWANE URZĄDZENIA VIRTUAL REALITY: Urządzenia Windows Mixed Reality, HTC Vive i HTC Vive Pro, Oculus Rift, Oculus Rift S
Pamiętaj, że to są ogólne zalecenia i wymagania systemowe mogą się różnić w zależności od konkretnej konfiguracji projektów oraz stopnia skomplikowania wizualizacji, które planujesz tworzyć. Aby uzyskać najlepszą wydajność, zawsze warto mieć nieco mocniejszy sprzęt niż minimalne wymagania.