Enscape EDU - subskrypcja na 1 rok
609,00 zł netto749,07 zł brutto
DostępnyWysyłka 24 marca 2025
Opis produktu
Enscpae EDU to profesjonalny silnik renderujący do SketchUp, Revit, Rhino, Vectorworks oraz Archicad przeznaczony dla szkół.
Enscape 3.5 to zaawansowane i wszechstronne oprogramowanie do wizualizacji architektonicznych, zapewniające projektantom, architektom i specjalistom od wnętrz narzędzia umożliwiające tworzenie wizualizacji najwyższej jakości. Dzięki bezpośredniej integracji z głównymi programami projektowymi, takimi jak Revit, SketchUp i Rhino, Enscape 3.5 umożliwia płynną i niezwykle efektywną pracę, eliminując potrzebę eksportowania modeli do oddzielnego środowiska wizualizacyjnego.
Ten program umożliwia użytkownikom eksplorację swoich wirtualnych modeli w czasie rzeczywistym, umożliwiając interakcję z projektem i pozyskiwanie realistycznych wrażeń związanych z oświetleniem, materiałami i przestrzenią. Dzięki zaawansowanym technikom globalnego oświetlenia, generowaniu cieni oraz efektom atmosferycznym, Enscape 3.5 umożliwia osiągnięcie niesamowitego poziomu detali i autentycznego realizmu w wizualizacjach.
Program daje również możliwość tworzenia wizualizacji w formie animacji, pozwalając na dynamiczne ukazanie projektu i jego różnych aspektów. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownika i prostemu systemowi obsługi, nawet osoby bez wcześniejszego doświadczenia w wizualizacji 3D mogą skorzystać z Enscape 3.5.
Warto podkreślić, że Enscape 3.5 ułatwia współpracę i komunikację w zespole, umożliwiając udostępnianie wizualizacji poprzez chmurę oraz umożliwiając klientom bezproblemowe zapoznanie się z projektem. Program ten zapewnia wyjątkowo realistyczną prezentację projektów architektonicznych, co stanowi nieocenione narzędzie podczas spotkań z klientami oraz w procesie podejmowania decyzji projektowych.
Podsumowując, Enscape 3.5 to kompleksowe oprogramowanie, które umożliwia projektantom i architektom tworzenie wizualizacji architektonicznych na najwyższym poziomie realizmu, wspierając ich w procesie projektowania i komunikacji z klientami.
WYMAGANIA SYSTEMOWE ENSCAPE
WINDOWS 10 LUB NOWSZY
Wymagania systemowe:
.NET Framework w wersji 4.5.2 lub nowszej
Visual C++ 2015-2019 Redistributable
Vulkan RuntimeWymagania sprzętowe (rekomendowane):
Karta graficzna: NVIDIA GeForce RTX 3070 / Quadro RTX 5000
lub
AMD odpowiednik GPU (Radeon RX 6700 XT)
VRAM: 8 GBWymagania sprzętowe (minimalne):
Karta graficzna: Dedykowany procesor graficzny NVIDIA lub AMD z minimum 4 GB pamięci VRAM obsługujący Vulkan 1.1 NVIDIA GeForce GTX z serii 900 / Quadro z serii M i nowsze
lub
AMD Radeon RX 400 / odpowiednik serii Radeon Pro i nowsze
VRAM: 4 GBNieobsługiwane urządzenia:
Mobilne procesory graficzne Radeon 6000
Zintegrowane układ graficzny Intel
MONTEREY 12.2.1 LUB NOWSZY
Wymagania sprzętowe (rekomendowane):
Urządzenia z procesorem Intel i układem graficznym Radeon:
MacBookPro: 2.4GHz 8-core Intel Core i9 - AMD Radeon Pro 5600M z 8GB pamięci HBM2
iMac: 3.2GHz 6-core Intel Core i7 - Radeon Pro 5700 (8GB)
Mac Pro: 3.5GHz Intel Xeon W - One Radeon Pro 580X MPX Module z 8GB pamięci GDDR5
Urządzenia z procesorem Apple M:
Apple M1: MacBook Pro (M1 Pro/Max, 2021, 32 GB zunifikowanej pamięci), Mac Studio (M1 Max/Ultra, 2022, 32 GB zunifikowanej pamięci)
Apple M2: MacBook Pro (M2 Pro/Max, 2023, 32 GB zunifikowanej pamięci), Mac Pro (M2 Ultra, 2023, 64 GB zunifikowanej pamięci), Mac Studio (M2 Max/Ultra, 2023, 32 GB zunifikowanej pamięci), Mac mini (M2 Pro, 2022, 32 GB zunifikowanej pamięci)Wymagania sprzętowe (minimalne):
Urządzenia z procesorem Intel i układem graficznym Radeon:
MacBookPro: 2.6GHz 6-core Intel Core i7 - AMD Radeon Pro 5300m (4GB)
iMac: 3.6GHz quad-core Intel Core i3 - AMD Radeon Pro 560 z 4GB pamięci GDDR5
Procesor:
Apple M1: MacBook Air (M1, 2020), MacBook Pro (M1, 2021), iMac (M1, 2021), Mac mini (M1, 2020)
Apple M2: MacBook Air (M2, 2022), MacBook Pro (M2, 2022)
OBSŁUGIWANE URZĄDZENIA VIRTUAL REALITY: Urządzenia Windows Mixed Reality, HTC Vive i HTC Vive Pro, Oculus Rift, Oculus Rift S
Pamiętaj, że to są ogólne zalecenia i wymagania systemowe mogą się różnić w zależności od konkretnej konfiguracji projektów oraz stopnia skomplikowania wizualizacji, które planujesz tworzyć. Aby uzyskać najlepszą wydajność, zawsze warto mieć nieco mocniejszy sprzęt niż minimalne wymagania.
Enscape 3.5 to zaawansowane i wszechstronne oprogramowanie do wizualizacji architektonicznych, zapewniające projektantom, architektom i specjalistom od wnętrz narzędzia umożliwiające tworzenie wizualizacji najwyższej jakości. Dzięki bezpośredniej integracji z głównymi programami projektowymi, takimi jak Revit, SketchUp i Rhino, Enscape 3.5 umożliwia płynną i niezwykle efektywną pracę, eliminując potrzebę eksportowania modeli do oddzielnego środowiska wizualizacyjnego.
Ten program umożliwia użytkownikom eksplorację swoich wirtualnych modeli w czasie rzeczywistym, umożliwiając interakcję z projektem i pozyskiwanie realistycznych wrażeń związanych z oświetleniem, materiałami i przestrzenią. Dzięki zaawansowanym technikom globalnego oświetlenia, generowaniu cieni oraz efektom atmosferycznym, Enscape 3.5 umożliwia osiągnięcie niesamowitego poziomu detali i autentycznego realizmu w wizualizacjach.
Program daje również możliwość tworzenia wizualizacji w formie animacji, pozwalając na dynamiczne ukazanie projektu i jego różnych aspektów. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownika i prostemu systemowi obsługi, nawet osoby bez wcześniejszego doświadczenia w wizualizacji 3D mogą skorzystać z Enscape 3.5.
Warto podkreślić, że Enscape 3.5 ułatwia współpracę i komunikację w zespole, umożliwiając udostępnianie wizualizacji poprzez chmurę oraz umożliwiając klientom bezproblemowe zapoznanie się z projektem. Program ten zapewnia wyjątkowo realistyczną prezentację projektów architektonicznych, co stanowi nieocenione narzędzie podczas spotkań z klientami oraz w procesie podejmowania decyzji projektowych.
Podsumowując, Enscape 3.5 to kompleksowe oprogramowanie, które umożliwia projektantom i architektom tworzenie wizualizacji architektonicznych na najwyższym poziomie realizmu, wspierając ich w procesie projektowania i komunikacji z klientami.
WYMAGANIA SYSTEMOWE ENSCAPE
WINDOWS 10 LUB NOWSZY
Wymagania systemowe:
.NET Framework w wersji 4.5.2 lub nowszej
Visual C++ 2015-2019 Redistributable
Vulkan RuntimeWymagania sprzętowe (rekomendowane):
Karta graficzna: NVIDIA GeForce RTX 3070 / Quadro RTX 5000
lub
AMD odpowiednik GPU (Radeon RX 6700 XT)
VRAM: 8 GBWymagania sprzętowe (minimalne):
Karta graficzna: Dedykowany procesor graficzny NVIDIA lub AMD z minimum 4 GB pamięci VRAM obsługujący Vulkan 1.1 NVIDIA GeForce GTX z serii 900 / Quadro z serii M i nowsze
lub
AMD Radeon RX 400 / odpowiednik serii Radeon Pro i nowsze
VRAM: 4 GBNieobsługiwane urządzenia:
Mobilne procesory graficzne Radeon 6000
Zintegrowane układ graficzny Intel
MONTEREY 12.2.1 LUB NOWSZY
Wymagania sprzętowe (rekomendowane):
Urządzenia z procesorem Intel i układem graficznym Radeon:
MacBookPro: 2.4GHz 8-core Intel Core i9 - AMD Radeon Pro 5600M z 8GB pamięci HBM2
iMac: 3.2GHz 6-core Intel Core i7 - Radeon Pro 5700 (8GB)
Mac Pro: 3.5GHz Intel Xeon W - One Radeon Pro 580X MPX Module z 8GB pamięci GDDR5
Urządzenia z procesorem Apple M:
Apple M1: MacBook Pro (M1 Pro/Max, 2021, 32 GB zunifikowanej pamięci), Mac Studio (M1 Max/Ultra, 2022, 32 GB zunifikowanej pamięci)
Apple M2: MacBook Pro (M2 Pro/Max, 2023, 32 GB zunifikowanej pamięci), Mac Pro (M2 Ultra, 2023, 64 GB zunifikowanej pamięci), Mac Studio (M2 Max/Ultra, 2023, 32 GB zunifikowanej pamięci), Mac mini (M2 Pro, 2022, 32 GB zunifikowanej pamięci)Wymagania sprzętowe (minimalne):
Urządzenia z procesorem Intel i układem graficznym Radeon:
MacBookPro: 2.6GHz 6-core Intel Core i7 - AMD Radeon Pro 5300m (4GB)
iMac: 3.6GHz quad-core Intel Core i3 - AMD Radeon Pro 560 z 4GB pamięci GDDR5
Procesor:
Apple M1: MacBook Air (M1, 2020), MacBook Pro (M1, 2021), iMac (M1, 2021), Mac mini (M1, 2020)
Apple M2: MacBook Air (M2, 2022), MacBook Pro (M2, 2022)
OBSŁUGIWANE URZĄDZENIA VIRTUAL REALITY: Urządzenia Windows Mixed Reality, HTC Vive i HTC Vive Pro, Oculus Rift, Oculus Rift S
Pamiętaj, że to są ogólne zalecenia i wymagania systemowe mogą się różnić w zależności od konkretnej konfiguracji projektów oraz stopnia skomplikowania wizualizacji, które planujesz tworzyć. Aby uzyskać najlepszą wydajność, zawsze warto mieć nieco mocniejszy sprzęt niż minimalne wymagania.