Corona Premium - licencja na 1 rok
Opis produktu
Corona Premium zawiera Corona Render dla 3ds Max (2016-2023) oraz dla Cinema 4D (R17-2023). W wersji PREMIUM dodatkowo otrzymasz dostęp do: Chaos Cosmos, Chaos Phoenix, Chaos Player oraz Chaos Scans.
Chaos Corona Premium dla 3ds Max oraz Cienma 4D - jest nowym, wysokowydajnym oraz fotorealistycznym silnikiem renderującym dostępnym dla 3ds Max lub jako wtyczka dla Cinema 4D. Dzięki niemu użytkownik w prosty sposób może tworzyć rendery wysokiej jakości, opartej na fizyce. Silnik ten oferuje szeroki wachlarz ustawień predefiniowanych z możliwością ich modyfikacji, a jego funkcje są ściśle zintegrowane z 3DS Max.
Wybrane cechy Corona Renderer:
Elastyczne oświetlenie - użytkownik posiada możliwość stworzenia dowolnego źródła światła, które może być niewidzialne dla kamery jak również dla odbić czy załamań. Cienie mogą zostać włączane lub wyłączane wg. potrzeb, a wybranym obiektom modyfikować ilość otrzymywanego oświetlenia.
Rayswitcher - materiały i tekstury Rayswitcher umożliwiają szeroki zakres usprawnień artystycznych podczas renderowania z Coroną. Używaj ich do tworzenia materiałów niewidocznych dla kamery, nie wpływających na GI lub w celu zmiany intensywności kolorów.
Mapy HDRI - silnik umożliwia stosowania różnych map HDRI do ustawień odbić, załamań lub widoczności dla kamery. Przykładowo można wykorzystać mapę HDRI czystego nieba jako źródła światła, a drugą mapę pochmurnego tylko dla odbić i załamań.
Rendering - Corona render umożliwia użytkownikowi na korzystanie z wielu już gotowych predefiniowanych szablonów ustawień jak również możliwość ich modyfikacji wedle własnych potrzeb.
Szkło bez kaustyk - Kaustyki mogą być trudne do obliczenia, zwłaszcza podczas używania śledzenia ścieżki. Ale w wielu przypadkach woda albo szkło wyglądają wiarygodnie nawet bez kaustyk. Szklane panele okna mogą być tego najlepszym przykładem. Z tego powodu zdecydowaliśmy się wyłączyć kaustykę domyślną. To znacznie zmniejsza czas renderowania, a jeśli kaustyki są potrzebne, mogą być łatwo włączone poprzez wybór opcji „Caustics” w materiale Corony.
Cienie - Corona realizuje swoje własne rozwiązanie łapania cieni. Jest to pojedynczy materiał ze wszystkimi niezbędnymi narzędziami kontrolującymi w jednym miejscu. Sprawdza się to szczególnie dobrze z naszym interaktywnym renderingiem dla szybkiej kamery i dopasowania oświetlenia. Zaawansowane funkcje, takie jak reflektory światła i matowe wypukłości mapowania są również obsługiwane.
Kompatybilność - dzięki temu, że interaktywny, jak i regularny silnik renderujący są prawie identyczne, wszystkie typy geometrii i serwerów proxy są obsługiwane. Dotyczy wszystkich map i wtyczek 3ds Max jak i innych producentów. Pełną listę obsługiwanych wtyczek możesz znaleźć klikając tutaj.
Corona sky system - Corona Renderer to pierwsza produkcja silnika renderującego, który urzeczywistnia najdokładniejszy obecnie dostępny system nieba – Hošek-Wilkie sky. Jest on wybrany jako domyślny za każdym razem kiedy używane jest słońce lub niebo.