Artlantis 2020

Artlantis 2020
2943,09 zł netto3620,00 zł brutto
Oblicz ratę
DostępnyWysyłka Jutro

Opis produktu

Arlantis 2020


Prezentujemy najnowocześniejszy silnik renderujący Artlantis 2020, który umożliwia uzyskiwanie fotorealistycznych obrazów – w sposób bardzo prosty i niezwykle sprawny. Jest on w stu procentach kompatybilny z najnowszą wersją oprogramowania SketchUp Pro 2020 – dzięki temu zapewni Ci bezproblemową i efektywną pracę!

Licencja komercyjna Artlantis 2020 (dożywotnia), 1 użytkownik, 1 stanowisko.

Kompatybilny z:
  • ArchiCAD,
  • Revit,
  • Rhino,
  • SketchUp.

Co zaoferuje Ci program Artlantis 2020? Oto najważniejsze funkcje i cechy!


Nowoczesny interfejs
Atlantis został usprawniony i teraz można wyświetlać go w jednym oknie i na pełnym ekranie – zarówno na komputerach PC, jak i Mac.

Podgląd oświetlenia w czasie rzeczywistym
Jedną z najważniejszych cech programu jest podgląd w czasie rzeczywistym – jest automatycznie aktualizowany bez względu na to, jakie zmiany zostały dokonane (w ustawieniach otoczenia, świateł, materiałów itd.).

Zarządzanie kadrami
Program daje możliwość pełnej swobody w kreowaniu, zapisywaniu i zarządzaniu punktami umiejscowienia kamery. Dzięki temu każdy z nich pozwala na stworzenie realnego studium sceny poprzez dostosowanie daty, zmianę źródła światła, obiektywu kamery, dodanie tła. W ten sposób wyedytujesz i zapiszesz takie kombinacje parametrów, które będą dla Ciebie najbardziej przydatne (na liście kadrów z lewej strony okna programu).

Intuicyjny pasek narzędzi
W najnowszej wersji programu wszystkie narzędzia zgrupowane są na górze ekranu w ramach pięciu paneli: Shaders, Lights, Heliodons, Objects oraz Perspectives. Pasek narzędzi jest bardzo przejrzysty i daje dostęp do ogromnej ilości funkcji – bez konieczności przeklikiwania się przez multum opcji. Dzięki temu możliwe jest dostosowywanie ustawień oraz ulepszanie sceny i jednoczesne obserwowanie zmian na oknie podglądu.

Widok 2D
Artlantis umożliwia pracę również na dwuwymiarowym widoku modelu – jest to przydatne szczególnie w przypadku zadań, które trudno jest wykonać w widoku 3D. Mowa tu np. o rysowaniu zakrzywionych ścieżek kamery czy ustawianiu wysokości obiektu.

Widokówki (Postcards)
Jest to opcja dla osób, które chcą zaoszczędzić sporo czasu, który marnują na tworzenie i dostosowywanie materiałów do każdego z projektów. Dzięki widokówkom zapiszesz ustawienia materiałów i wczytasz je w dowolnym momencie – również w przypadku innych projektów. Wystarczy wybrać widokówkę i przeciągnąć ją w odpowiednie miejsce!

Biblioteka obiektów i materiałów
Artlantis to biblioteka ponad 400 obiektów i materiałów, które użyjesz do wzbogacenia swojej sceny!

Organizacja biblioteki
Katalog obiektów został zorganizowany w kategorie, które są reprezentowane przez ikony i subkategorie, określane przez nazwy. Dzięki takiej strukturze możliwe jest bezproblemowe znalezienie rozmaitych elementów w bibliotece, a nawet dodanie własnych obiektów do istniejących lub tworzonych kategorii. Możliwe jest wyświetlenie okna dialogu na pełnym ekranie drugiego monitora, co sprawia, że praca z biblioteką jest jeszcze łatwiejsza.

Shadery
W Artlantis korzystanie z shaderów jest jeszcze prostsze i szybsze – możesz załadować wszystkie atrybuty danego shadera, takie jak odcień, zabarwienie, odbicia lustrzane, błyszczenie, efekt rozmycia, skala i orientacja deseni itp. bezpośrednio do wybranego materiału. Wystarczy przeciągnięcie odpowiedniej pozycji z folderu na wybraną powierzchnię w scenie.

Mapowanie tekstury
W najnowszej wersji Artlantis można używać własnych materiałów jako tekstur. Importowanie obrazów jest możliwe poprzez przeciąganie ich z folderu, a następne klonowanie ich w poziomie lub pionie, by zakryć zaznaczoną powierzchnię.

Mapowanie typu Relief mapping

Powtarzalne wzory płytek

Obiekty 3D
Artlantis umożliwia bezproblemowe przemieszczenie obiektu w przestrzeni modelu, a do tego wyrównywanie go do innych obiektów. Te można zapisywać w programie – mogą także zawierać źródła światła, automatycznie odtwarzane przy załadowaniu nowych scen.

3D People
W programie dostępna jest biblioteka statycznych postaci, które powstały we współpracy z AXYZ Design. Możesz korzystać z nich wedle własnego uznania i modyfikować według swoich potrzeb. Tak jak inne obiekty, również postacie umieszcza się w modelu poprzez proste przeciągnięcie z katalogu.

Billboards
Od teraz możesz dodawać specjalne dwuwymiarowe obrazy do scen – nazywane są Biillboard i zawsze będą zwrócone w stronę kamery.

Rośliny 3D
W bibliotece Artlantis znajdziesz również dużą kolekcję roślin, które powstały we współpracy z VB Visual oraz Bionatics. Zostały one wyposażone w zmienne cechy, które pozwalają np. na automatyczne dostosowywanie zabarwienia i gęstości liści według wybranej przez użytkownika daty i nie tylko!

Sklep z obiektami
Bezpośrednio z poziomu Artlantis możesz skorzystać z Artlantis Store – sklepu, w którym zakupisz dodatkowe obiekty i shadery. Aż 5000 dodatkowych elementów do Twojej dyspozycji!

Wtyczki i kompatybilność
Artlantis stanowi połączenie najbardziej zaawansowanych funkcji realistycznej symulacji obiektów i oświetlenia dla każdego projektu 3D. Bezproblemowo współpracuje z programami takimi jak: ArchiCAD, Revit, SketchUp, Vectorworks czy Arc+. Stabilną i efektywną współpracę z CAD umożliwia import plików DWX, OBJ i FBX oraz wtyczki dla formatów DXF, DWG i 3DS.
Dzięki funkcji „Use reference file”, możliwe jest uaktualnianie projektu bez strat informacji, które zostały wcześniej wprowadzone przez użytkownika w programie Arlantiis.

Oświetlenie
Artlantis oferuje Ci wszystkie rodzaje źródeł światła – od spotlight i żarówki, przez słońce, aż do samego nieba. Możesz korzystać z różnych efektów optycznych, jak naświetlenie, efekt halo czy rozszczepienie i nie tylko. Dzięki temu Twoje wizualizacje będą w pełni realistyczne!

Heliodony
W programie zastosowano nowoczesne narzędzie Heliodon, dzięki któremu nie musisz stosować skomplikowanych kombinacji sztucznych źródeł światła, by wygenerować to naturalne. Dzięki Heliodon stworzysz symulację oświetlenia słonecznego i światła nieba - narzędzie automatycznie oblicza również rozproszenie promieniowania i kolorowe odbicia, opierając się na podanej dacie, godzinie i szerokości geograficznej. Co więcej, skorzystasz z modelu „fizycznego nieba” – wraz chmurami, słońcem, gwiazdami i księżycem!

Światła
Artlantis to także maksymalny realizm jeżeli chodzi o dystrybucję i rozproszenie światła sztucznego – wybierzesz spośród 9 typów projekcji światła i dodajesz promienie do dowolnych źródeł światła. Co więcej, ustawianie źródeł światła jest możliwe zarówno w widoku 2D, jak i 3D! Odpowiedzialne za to są zupełnie nowe, wygodne kontrolery.

Świecące materiały
Materiały Neon Shaders dadzą Ci możliwość symulowania rozmaitych zjawisk fizycznych, których źródłami są odbicia, przenikanie światła przez powierzchnię oraz inne zjawiska fizyczne.

Tło HDRI
Dzięki wykorzystaniu obrazu HDR, uzyskano feeryczne tło dla wszystkich ujęć kamery, a także ogólne oświetlenie sceny (w tym cienie oraz pełne odbicia). Dzięki temu obrazy HDR okazują się przydatne także w scenach z odbijającymi powierzchniami – możesz mieć pewność, że uzyskane renderingi będą niezwykle realistyczne!

Perspektywy
Po stworzeniu, oteksturowaniu  i oświetleniu sceny 3D, będziesz mógł zobaczyć i pokazać ją z jak najlepszego ujęcia. W Artlantis skorzystasz bowiem z wielu pozycji kamery, kątów obiektywu, perspektyw oraz rodzajów tła!

Wizualizacje modelu w rzeczywistym otoczeniu
Chcesz stworzyć wizualizację obiektu w jego rzeczywistym otoczeniu, np. w celu zdobycia stosownych pozwoleń? Artlantis umożliwi Ci zintegrowanie swojego trójwymiarowego modelu z fotografią – wystarczy kilka kliknięć myszką!

Minimalne wymagania systemowo-sprzętowe:
  • Procesor: Intel® Dual-Core 2.66 GHz
  • RAM: 4GB dla 32bit / 6GB  dla 64bit
  • System : Mac OS X 10.6.8, Windows Vista
  • Karta graficzna: 512 Mb, OpenGL
  • Minimalna rozdzielczość: 1280 x 800
  • Dostęp do Internetu
Rekomendowane wymagania systemowo-sprzętowe:
  • Procesor: Intel® Core i7, 4+ Core
  • RAM: 8 lub 16 GB
  • System : Mac OS X 10.8, 10.9, Windows 7 lub 8 (64 bit)
  • Karta graficzna: 1 GB, OpenGL
  • Minimalna rozdzielczość: 1920 x 1080
  • Dostęp do Internetu

Zapytaj o produkt

Blog

#zostańwdomu i pracuj zdalnie#zostańwdomu i pracuj zdalnie

Drodzy Klienci! Aktualna sytuacja związana z wirusem COVID-19 jest trudna dla każdego z nas. Bądźmy odpowiedzialni za siebie i chrońmy swoich bliskich.

Czytaj więcej
3ds Max 2021 już dostępny!3ds Max 2021 już dostępny!

Narzędzia firmy Autodesk do pracy z grafiką 3D, w tym m.in. 3ds Max 2021 zostały udoskonalone i wzbogacone o kolejne nowości i rozszerzenia w zakresie wydajności i efektu końcowego.

Czytaj więcej
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj informacje o promocjach i nowościach.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz dokonać zmiany sposobu zapisu i dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Zamknij