3ds Max 2021 + V-Ray Next - licencja roczna

3ds Max 2021 + V-Ray Next - licencja roczna
9065,04 zł netto11150,00 zł brutto
Oblicz ratę
DostępnyWysyłka 8 czerwca 2020

Opis produktu

Pakiet oprogramowania na rok: 3ds Max 2021 + V-Ray Next .
 
Odkryj nowy 3ds Max 2021. Twórz modele 3D, realistyczne animacje oraz wizualizacje 3D, jakie tylko podpowiada Ci wyobraźnia. Wypróbuj nowe pomysły, budując kompozycje zgodne z najnowszymi trendami w projektowaniu, gdziekolwiek jesteś. Wykorzystaj swój potencjał i dostęp do różnorodnych narzędzi 3D oferowanych przez firmę Autodesk. Dzięki najnowszej wersji 3ds Max 2021 teraz będziesz pracować szybciej, wydajniej i zgodnie ze swoim rytmem. Doświadczeni twórcy rzeczywistości, najwięksi profesjonaliści, światowi filmowcy i wiodący graficy, jak również początkujący projektanci mogą tworzyć atrakcyjną rzeczywistość praktycznie z każdego miejsca na świecie. Roczna subskrypcja 3ds Max 2021 umożliwia swobodę eksperymentowania w przestrzeni 3D i odkrywanie nowych perspektyw projektu. Dzięki opcji subskrypcji otrzymasz dogodny, nowoczesny i eleastyczny sposób nabycia oprogramowania. Nowe możliwości zakupu umożliwiają wybór optymalnej opcji odpowiadającej bieżącym możliwościom finansowym i projektowym firmy. Zaletą subskrypcji jest również dostęp do zawsze najnowszej wersji oraz indywidualne wsparcie techniczne przez www. Cena 3ds Max 2021 jest podana za 1 stanowisko.

Nowości i udoskonalenia w 3ds Max 2021
  • Bake to texture - Udoskonalone, intuicyjne i skryptowalne środowisko do “bake-owania" tekstur, z obsługą PBR (Physically Based Rendering), przepływów pracy OSL i przesłonięć.
  • Installer - Nowy, usprawniony proces instalacji online/offline teraz jest znacznie szybszy i prostszy
  • Scripting with Python 3 - Python w 3DS MAX jest stale ulepszany, by atryści i programiści mogli wdrażać 3DS MAX-a w procesy produkcyjne
  • Arnold as the Default Renderer - Nowoczesny, high-endowy tryb renderowania ustawiony jako domyślny
  • Physically Based Rendering (PBR) - 3ds Max 2021 znacznie upraszcza użycie PBR w trakcie pracy w viewportach, oraz w trybach podglądu w czasie rzeczywistym
  • Improved Viewport Quality & Settings - Łatwiejsza konfiguracja viewportów umożliwia tworzenie podglądu bardzo wysokiej jakości co przekłada się bezpośrednio na wysoką jakość opracowań
  • OSL Shaders - Ulepszony interfejs użytkownika i nowe moduły cieniowania mają pozytywny wpływ na odbiór grafika korzystającego z OSL
  • File I/O - Zapisywanie scen z dużą ilością komponentów teraz jest dużo szybsze
  • Chamfer improvements - Zapewniając stały rozwój modyfikatora “Chamfer” dodanego i udoskonalonego w wydaniu 2020 tym razem dodano obsługę, w trybie edycji bryły “edit poly modifier”, wierzchołku, krawędzi czy powierzchni. Pozwala to na pokazywanie detalu fazowanej bryły na niespotykanym dotąd poziomie
  • Weighted Normals Modifier - Wychodząc naprzeciw użytkownikom dodano obsługę “Weighted Normals” dla stosowanych w 3DS MAXie modelach
  • SketchUp Import - Stale udoskonalany jest bazujący na ATF importer plików SketchUp. Wszystko po to, by dodatkowe konwertery nie były potrzebne
  • Substance Update - Nowy typ mapy “Substance2” pozwala na przyspieszenie pracy i ma wiele innych możliwości
  • ProSound Improved audio support - Dodane nowe funkcje i poprawione problemy z poprzedniej edycji
  • FBX Improvements - Możliwy export animacji z poziomu interfejsu użytkownika, możliwy export materiału “Shell” i inne
  • 3rd Party Developer Tools - Pluginy są kompatybilne z tymi z poprzedniej wersji 2020. Są także ulepszone
***
 
Silnik renderujący V-Ray Next stworzony przez Bułgarską firmę ChaosGroup pracujący jako wtyczka do programu Autodesk 3ds Max pozwala na generowanie najwyższej  jakości wizualizacji o niesamowitym stopniu realizmu . Program oferuje użytkownikom szereg funkcji, które można oczekiwać od wysokiej jakości rendera. Dzięki szybkiemu wielowątkowemu silnikowi, w pełni wykorzystuje wszystkie procesory obsługiwane przez Twój komputer.

Kompatybilny z 3ds Max 2021, 2020, 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014 oraz 2013.

Odwiedź stronę Chaos Group i dowiedz się więcej o nowych funkcjach V-Ray Next: https://www.chaosgroup.com/vray/3ds-max

V-Ray Next Zawiera: 1 licencję Master oraz 1 licencję Render Node. Licencjonowanie online - wymagany dostęp do internetu.

V-Ray dla 3ds Max to sztandarowy produkt firmy Chaos Groups V-Ray dla 3ds Max zasłużył się dla wzornictwa architektonicznego, samochodowego i produktowego z uwagi na zdolność do szybkiego renderowania obrazów bez utraty realizmu oraz kontroli nad procesem tworzenia.

Niesamowita stabilność i moc V-Ray dla 3ds Max zapewnia specjalistom od wizualizacji wyjątkowe możliwości renderowania. Renomowane studia na całym świecie, takie jak Blur Studio, Neoscape, IKEA, Pure, Citroen, Siemens AG oraz Spine 3D, korzystają z możliwości V-Ray w swoim procesie produkcyjnym. V-Ray jest uniwersalnym narzędziem, uznanym ze względu na szybkość, precyzję, bogatą listę funkcji i łatwość użytkowania.

CIENIOWANIE

Efektywny system cieniowania zoptymalizowany do śledzenia promieni – specjalnie zoptymalizowane shadery służące poprawie prędkości renderowania.

Wsparcie dla efektywnego podziału materiału na warstwy – pozwala na szybkie renderowanie złożonych materiałów wykorzystując narzędzie V-Ray Blend.

Szybki podpowierzchniowy shader rozpraszający światło – narzędzie V-Ray FastSSS2 wykorzystuje pre-pass w celu szybkiego i dokładnego tworzenia efektów podpowierzchniowego rozpraszania światła ze wsparciem zarówno dla pojedynczego, jak i wielokrotnego rozpraszania.

VRayCarPaintMtl – pozwala na tworzenie wspaniałych shaderów lakieru samochodowego z warstwą podkładową, bazową i ochronną. Pełna obsługa mapowania pozwala na niezwykłą elastyczność i szeroki zakres efektów.

Shader VRayHairMtl – jest nowym shaderem sprawiającym, że elementy takie jak włosy czy futro mogą być renderowane z niespotykaną kontrolą, jakością i szybkością.

VRayPtex – jest nową teksturą, zdolną do ładowania plików Ptex, czyli nowatorskiego formatu tekstury stworzonej przez Walt Disney Animation Studios, który eliminuje konieczność przypisywania UV.

Tekstura VRayDistanceTex – użycie tej proceduralnie generowanej tekstury pozwala na tworzenie wielu efektów na podstawie odległości pomiędzy obiektami w scenie. Mapa jest przeliczana bez śledzenia promieni i może być wykorzystana do sterowania innymi efektami, takimi jak mapowanie elementu futra czy przemieszczeń.

VRayMultiSubTex – użycie tej specyficznej tekstury V-Ray umożliwia przydzielanie obiektowi różnych tekstur na podstawie jego identyfikatora.

Rozproszenie – nowy i ulepszony materiał V-Ray działa z pełną obsługą rozproszenia światła. To proste, a jednocześnie wiele potrafiące narzędzie pozwala na tworzenie zbliżeń obiektów refrakcyjnych z ostrością, która zadziwi twoje oko.

OŚWIETLENIE

Oparte na fizyce, pełne rozwiązania oświetlenia globalnego – tworzenie precyzyjnych rozwiązań GI z wykorzystaniem kombinacji dostępnych metod globalnego oświetlenia. 

Oświetlenie oparte na fizyce – tworzenie realistycznego oświetlenia z wykorzystaniem rzeczywistego źródła światła, w tym oświetlenia IES oraz oświetlenia obszaru wraz z mapowaniem tekstur.

Parametr kierunkowości dla źródła światła w kształcie prostokąta – umożliwia zmianę oświetlenia na teksturowane kierunkowe światło z nowym parametrem kierunkowości.

Efektywne oświetlenie ze środowisk HDR – pozwala na tworzenie precyzyjnych rozwiązań IBL z ostrymi cieniami znacznie szybciej niż wynosi normalny czas renderowania.

V-Ray Light Lister – umożliwia szybkie konfigurowanie i dostosowywanie kompleksowego oświetlenia przy pomocy nowego V-Ray Specific Light Lister.
RENDER OUTPUT

Obsługa dodatkowych elementów renderingu – pozwala użytkownikowi na pełną kontrolę w zarządzaniu elementami renderingu.

Element VrayLightSelect Render – pozwala na efektywne zarządzanie oświetleniem oraz wyodrębnienie udziału poszczególnych wiązek światła w scenie lub złożenie ich z powrotem, a następnie zmianę intensywności światła w dowolnym programie do kompozycji.

Nieograniczona rozdzielczość pliku wyjściowego przy renderowaniu rozproszonym – nowy element VRayDRBucket pozwala określić, który render slave jest odpowiedzialny za renderowanie danej paczki końcowej sceny.

EFEKTY

Wtyczka VRay Exposure Control – właściwa ekspozycja regularnego okna oraz widoków kamery, w tym rzutów prostokątnych.

Efekt renderujący VRayLensEffect – pozwala na symulowanie wrodzonych niedoskonałości kamer rzeczywistych, poprzez dodanie pełnej gamy efektów „boom and glare” wraz z dyspersją światła i mapowaniem przeszkód.

Narzędzie V-Ray lens Analysis – pozwala na szybkie tworzenie realistycznych (miarowe) wzorów zniekształceń dla kamer rzeczywistych.  Za pomocą narzędzia V-Ray Lens Analysis można łatwo dopasować zniekształcenia realnego świata i wirtualnych kamer.

Głębia ostrości i efekty bokeh – umożliwia szybkie tworzenie opartych na fizyce efektów głębi ostrości, wykorzystując kamery rzeczywiste.

Precyzyjny efekt poruszenia – efektywne, dokładne, oparte na fizyce oraz prawdziwe efekty rozmycia obrazu z wykorzystaniem kamer rzeczywistych.

OPTYMALIZACJE

Interaktywne renderowanie na CPU i GPU – V-Ray RT jest w pełni funkcjonalnym mechanizmem renderującym, łączącym wyniki działania silnika renderującego.  Z akceleracją GPU, można liczyć na znacznie szybszy interaktywny proces renderowania.

Konfiguracja stereoskopowa – umożliwia wykorzystanie pomocy VRayStereoRig, aby szybko skonfigurować stereoskopowe obrazy i animacje. Ponadto, wbudowana obsługa map cieni umożliwia znacznie szybsze renderowanie głębi ostrości i efektów poruszenia ze stereoskopią lub jej brakiem.

Dwukierunkowe śledzenie ścieżki (BPT – Bidirectional Path Tracing) – pozwala na precyzyjne tworzenie, nieobciążonych, świetlnych rozwiązań z ogniskowaniem, które będą tak ostre, że zadziwią Twoje oko.

Geometria ładowana z dysku na żądanie – wykorzystanie V-Ray Proxy do renderowania milionów wieloboków na maksymalnej wydajności pamięci, poprzez przechowywanie geometrii na dysku twardym.

Displacement mapping – umożliwia precyzyjną kontrolę przemieszczenia w każdym obiekcie bazowym z wykorzystaniem V-Ray Displacement Modifier.

Trzy różne metody pobierania próbek obrazu T – szybkie mechanizmy antyaliasingowe w celu dostosowania każdego przypadku i związanych z nim wymagań.

Zapytaj o produkt

Blog

#zostańwdomu i pracuj zdalnie#zostańwdomu i pracuj zdalnie

Drodzy Klienci! Aktualna sytuacja związana z wirusem COVID-19 jest trudna dla każdego z nas. Bądźmy odpowiedzialni za siebie i chrońmy swoich bliskich.

Czytaj więcej
3ds Max 2021 już dostępny!3ds Max 2021 już dostępny!

Narzędzia firmy Autodesk do pracy z grafiką 3D, w tym m.in. 3ds Max 2021 zostały udoskonalone i wzbogacone o kolejne nowości i rozszerzenia w zakresie wydajności i efektu końcowego.

Czytaj więcej
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj informacje o promocjach i nowościach.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz dokonać zmiany sposobu zapisu i dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Zamknij