• Strona główna
  • Edukacja
  • Szkolenia
  • Regulamin
  • Dostawy
  • O nas
  • Kontakt

V-Ray Next dla SketchUp Workstation Academic - licencja na 3 lata

dostępność: Dostępny

cena netto: 860,00 zł

cena brutto:1057,80

Zamawiam
Licencja sieciowa dla laboratoriów komputerowych szkół i uczeni na 3 lata.

Licencja edukacyjna jest przeznaczona dla uczniów i studentów na potrzeby zgodne z warunkami umowy licencyjnej (EULA), a sposób jej wykorzystywania może zostać zweryfikowany przez producenta. Zakup licencji możliwy jest wyłącznie na osobę prywatną. Przy zamówieniu prosimy o przesłanie aktualnego dokumentu potwierdzającego status ucznia / studenta na adres: biuro@rivasoft.pl

Silnik renderujący firmy ChaosGroup pracujący jako wtyczka do popularnego programu SketchUp pozwala na generowanie wysokiej jakości wizualizacji o niesamowitym stopniu realizmu.

V-Ray Next działa z programem SketchUp – jednym z najbardziej popularnych narzędzi do modelowania 3D dostępnych dziś na rynku. V-Ray daje użytkownikom jedno z najskuteczniejszych narzędzi do renderowania, które umożliwia wizualizację modeli z najwyższą jakością i realizmem. V-Ray działa w obrębie SketchUp, pozwalając użytkownikom na uwzględnianie renderowania w ich bieżącym cyklu pracy. V-Ray dla SketchUp działa na Windows oraz Mac OS.

Zawiera: 1 x licencja Master, 1 x licencja Render Node, licencjonowanie online.

Licencjonowanie online - wymagany dostęp do internetu.


SILNIK RENDERUJĄCY


Efektywny wielowątkowy silnik – V-Ray został specjalnie zoptymalizowany do śledzenia promieni, pozwalając użytkownikom na kompleksowe cieniowanie, tworzenie cieni obszaru oraz efektów kamery i globalnego oświetlenia z niespotykaną szybkością i dokładnością.

Interaktywny rendering – V-Ray RT jest rewolucyjnym silnikiem renderującym, zapewniającym natychmiastową informację zwrotną oraz usprawnioną konfigurację sceny. Ponieważ V-Ray RT oparty jest na tym samym solidnym rdzeniu co V-Ray, następuje płynne przejście pomiędzy V-Ray RT a produktami renderowania. Losowy Sampler udoskonala antyaliasing prawie poziomych lub pionowych linii.

MATERIAŁY I CIENIOWANIE


Materiały oparte na fizyce – pozwala na tworzenie materiałów opartych na właściwościach fizycznych z wykorzystaniem wszechstronnych shaderów V-Ray.

Podgląd materiału
– pozwala na dokładny i skuteczny podgląd materiału. Generowany podgląd jest buforowany w celu późniejszego wykorzystania.

VRayDirt
– umożliwia symulowanie cieniowania wokół narożników i szczelin obiektów w oparciu o odległość radialną. VRayDirt może być wykorzystany do tworzenia różnych efektów, w tym renderowania metodą Ambient Occlusion.

Interpolacja (odbicie i załamanie światła)
– pozwala na przyspieszenie procesu renderowania poprzez zbliżanie oraz buforowanie błyszczącego odbicia i załamania.

Rozproszenie światła
– pozwala na śledzenie i załamywanie światła na podstawie długości jego fali.

Przezroczystość Alpha – pozwala na tworzenie materiałów z przezroczystością alpha.

Procedural Textures
– wykorzystanie proceduralnie generowanych map tekstur, w tym tekstury zabrudzenia.

ŚWIATŁA I OŚWIETLENIE


Oświetlenie wewnętrzne – pozwala na tworzenie prostego, wolnego od artefaktów oświetlenia.

Oświetlenie IES – wykorzystuje dane fotometryczne w celu dokładnego określenia światła.

Oświetlenie sferyczne –pozwala na tworzenie sferycznego oświetlenia terenu.

SŁOŃCE I NIEBO


Słońce i  niebo w V-Ray – V-Ray Sun and Sky System umożliwia symulowanie warunków prawdziwego oświetlenia atmosferycznego.

OŚWIETLENIE GLOBALNE (GLOBAL ILLUMINATION)


Zoptymalizowane rozwiązania GI
– V-Ray zapewnia kilka  zoptymalizowanych rozwiązań do tworzenia oświetlenia globalnego (Global Illumination), dając artystom całkowita kontrolę i elastyczność, której potrzebują.

KAMERY I OPTYKA

Kamera rzeczywista
– umożliwia renderowanie każdej standardowej kamery z wykorzystaniem właściwości kamery rzeczywistej, w tym głębię ostrości i efekty poruszenia.

Głębia ostrości – umożliwia szybkie tworzenie opartych na fizyce efektów głębi ostrości, wykorzystując kamery rzeczywiste.

Wymagania
  • SketchUp: 2015 lub nowszy (tylko wersje 64-bitowe)
  • System operacyjny: Windows: 7 lub nowszy (tylko systemy 64-bitowe) / System operacyjny MacOS: 10.9 lub nowszy
  • Procesor: Inter Pentium IV lub inny kompatybilny z technologią SSE3
  • RAM:v   minimum 4GB pamięci RAM oraz 4GB pamięci SWAP (rekomendowane 8GB lub więcej)

Zapraszamy do dodania opinii na temat naszych produktów:
Ładowanie...