• Strona główna
  • Edukacja
  • Szkolenia
  • Regulamin
  • Dostawy
  • O nas
  • Kontakt

V-Ray Next dla Rhino - licencja miesięczna

dostępność: Dostępny

cena netto: 172,00 zł

cena brutto:211,56

Zamawiam
Silnik renderujący V-Ray Next dla Rhino podnosi poprzeczkę w zakresie jakości wizualizacji i wydajności roboczej. Producent ChaosGroup z każdą kolejną wersją wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, aby czynność renderowania była jeszcze szybsza. Aktualna wersja V-Ray Next for Rhino zajmuje najwyższą pozycję w czołówce silników renderujących do Rhino. V-Ray Next dla Rhino usprawnia pracę architektów i wizualizatorów oferując najbardziej nowatorskie narzędzia - inteligentne światło parametryczne.

V-Ray Next dla Rhino zawiera: 1 x licencja Master, 1 x licencja Render Node, licencjonowanie online (wymagany dostęp do internetu)

V-Ray dla Rhino zawiera wiele nowych funkcji i ulepszeń, w tym rednerowanie w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem V-Ray RT, zoptymalizowane oświetlenie w oparciu o obiekt z nową funkcją oświetlenia wewnętrznego oraz efektywne zarządzanie pamięcią z wykorzystaniem obiektów Proxy.

SILNIK RENDERUJĄCY

Efektywny wielowątkowy silnik – V-Ray został specjalnie zoptymalizowany do śledzenia promieni, pozwalając użytkownikom na kompleksowe cieniowanie, tworzenie cieni obszaru oraz efektów kamery i globalnego oświetlenia z niespotykaną szybkością i dokładnością.

Integracja z Rhino – V-Ray dla Rhino obsługuje 32-bitową wersję Rhino 4.0 oraz  32- i 64-bitową wersję Rhino 5.0.

Interaktywny rendering – V-Ray RT jest rewolucyjnym silnikiem renderującym, zapewniającym natychmiastową informację zwrotną oraz usprawnioną konfigurację sceny. Ponieważ V-Ray RT oparty jest na tym samym solidnym rdzeniu co V-Ray, następuje płynne przejście pomiędzy V-Ray RT a produktami renderowania. Losowy Sampler udoskonala antyaliasing prawie poziomych lub pionowych linii.
GEOMETRIA

VRayProxy
– VrayProxy jest niezastąpionym narzędziem, służącym do zarządzania pamięcią sceny i efektywnością renderowania dużych ilości geometrii. Obiekty V-Ray Proxy są dynamicznie ładowane i wyładowywane w czasie renderowania, oszczędzając tym samym ważne zasoby pamięci RAM.

Przemieszczenie (Displacement) – umożliwia kontrolowanie przemieszczenia poszczególnych materiałów i generowanie szczegółowej geometrii w czasie renderowania z maksymalną wydajnością pamięci.
MATERIAŁY I CIENIOWANIE

Materiały oparte na fizyce
– pozwala na tworzenie materiałów opartych na właściwościach fizycznych z wykorzystaniem wszechstronnych shaderów V-Ray.

Podgląd materiału – pozwala na dokładny i skuteczny podgląd materiału. Generowany podgląd jest buforowany w celu późniejszego wykorzystania.

VRayDirt
– umożliwia symulowanie cieniowania wokół narożników i szczelin obiektów w oparciu o odległość radialną. VRayDirt może być wykorzystany do tworzenia różnych efektów, w tym renderowania metodą Ambient Occlusion.

Interpolacja (odbicie i załamanie światła) – pozwala na przyspieszenie procesu renderowania poprzez zbliżanie oraz buforowanie błyszczącego odbicia i załamania.

Rozproszenie światła
– pozwala na śledzenie i załamywanie światła na podstawie długości jego fali.

Przezroczystość Alpha
– pozwala na tworzenie materiałów z przezroczystością alpha.

Procedural Textures
– wykorzystaj proceduralnie generowane mapy tekstur:
  • Falloff Granite (spadający granit)
  • Dirt (zabrudzenie)
  • Marble (marmur)
  • Rock (skała)
  • Smoke Invert (dym)
  • Leather (skóra)
  • Snow (śnieg)
  • SpeckleSplat (cętki)
  • Stucco (tynk)
  • Water (woda)
  • Wood (drewno)
Przestrzeń barw – umożliwia zarządzanie wartością gamma  dla tekstur, wykorzystując opcje Linear, Gamma Corrected lub sRGB.

ŚWIATŁA I OŚWIETLENIE


Oświetlenie wewnętrzne – pozwala na tworzenie prostego, wolnego od artefaktów oświetlenia wewnętrznego.

Oświetlenie IES – wykorzystuje dane fotometryczne w celu dokładnego określenia światła.

Oświetlenie sferyczne –pozwala na tworzenie sferycznego oświetlenia terenu.

SŁOŃCE I NIEBO


RDK Sun – system V-RaySun/Sky jest kompatybilny z RDK Sun

Opcje nieba – kontrolują właściwości nieba niezależnie od słońca

Modele nieba – pozwalają użytkownikowi na określenie wyglądu nieba z wykorzystaniem Preetham et al, CIE Clear lub CIE Overcast models.

OŚWIETLENIE GLOBALNE (GLOBAL ILLUMINATION)


Zoptymalizowane rozwiązania GI – V-Ray zapewnia kilka  zoptymalizowanych rozwiązań do tworzenia oświetlenia globalnego (Global Illumination), dając artystom całkowita kontrolę i elastyczność, której potrzebują.

Ambient Occlusion
– pozwala użytkownikom na generowanie cieniowania w oparciu bliskość obiektu oraz uwydatnienie szczegółów GI bez znaczącego zwiększania czasu renderowania.

Retrace Threshold
– pozwala na redukowanie artefaktów świetlnych oraz poprawę wyglądu błyszczącego odbicia i załamania światła, redukując czas renderingu.

KAMERY I OPTYKA


Kamera rzeczywista – umożliwia renderowanie każdej standardowej kamery z wykorzystaniem właściwości kamery rzeczywistej, w tym głębię ostrości i efekty poruszenia.

Efekty obiektywu Glare/Bloom
– pozwalają na symulowanie  naturalnych efektów obiektywu.

RENDERING OUTPUT


V-Ray Frame Buffer (VFB) – Region Render precyzuje część sceny przeznaczonej do renderowania. Historia zmian jest zapisywana w VFB cache, upraszczając jego porównanie. Komparator ładuje dwa rendery bezpośrednio do VFB z jednoczesną kontrolą ich różnic. Material ID obsługuje kanały Material ID dla przetwarzania końcowego.

Obsługa Rhino RDK – V-Ray dla Rhino obsługuje Rhino Document Sun, Edge Softening, Shutlining, oraz Displacement.

Wymagania sprzętowo-systemowe:
  • Rhino 5,6 (64-bit)
  • Procesor Pentium IV kompatybilny z technologią SSE4.2 lub lepszy
  • minimum 4GB pamięci RAM, rekomendowane 8 lub więcej
  • Windows: 7 lub nowszy (tylko systemy 64-bitowe)
     
Zapraszamy do dodania opinii na temat naszych produktów:
Ładowanie...