• Strona główna
  • Edukacja
  • Szkolenia
  • Regulamin
  • Dostawy
  • O nas
  • Kontakt

V-Ray Next dla Maya

dostępność: Dostępny

cena netto: 4610,57 zł

cena brutto:5671,00

Zamawiam
Nowe stanowisko V-Ray Next dla Maya zawiera 1 licencję Master oraz 1 licencję Render Node, licencjonowanie online (wymagany dostęp do internetu).

V-Ray Next dla Maya jest kompatybilny 64-bit Maya 2016 lub nowszy

V-Ray Next dla Maya
jest silnikiem renderującym dedykowany branży filmowej i VFX. Szeroki zakres możliwości oprogramowania obejmuje CarPaint Material,  V-Ray Fur & Hair, dyspersję światła, teksturę PText, efekt poruszenia 3D, system oświetlenia Sun & Sky, kamerę rzeczywistą, Environment Fog oraz wiele innych. Tak bogaty zestaw funkcji i dostępnych opcji plasuje V-Ray Next dla Maya w czołówce silników renderujących z których najczęściej korzystają renomowane studia na całym świecie, w tym m.in. Method Studios, Zoic, Prime Focus, Smoke & Mirrors, Lux Visual Effects.

V-Ray Next dla Maya zawiera wiele nowych funkcji i ulepszeń, w tym rednerowanie w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem V-Ray RT, zoptymalizowane oświetlenie w oparciu o obiekt z nową funkcją oświetlenia wewnętrznego oraz efektywne zarządzanie pamięcią z wykorzystaniem obiektów Proxy.


CIENIOWANIE

Wsparcie dla efektywnego podziału materiału na warstwy – umożliwia szybkie renderowanie złożonych materiałów z wykorzystaniem narzędzia V-Ray Blend.

Szybki podpowierzchniowy shader rozpraszający światło –narzędzie V-Ray FastSSS2 wykorzystuje pre-pass w celu szybkiego i dokładnego tworzenia efektów podpowierzchniowego rozpraszania światła ze wsparciem zarówno dla pojedynczego, jak i wielokrotnego rozpraszania.

VRayCarPaintMtl – umożliwia tworzenie wspaniałych shaderów lakieru samochodowego z warstwą podkładową, bazową i ochronną.

Wsparcie dla tekstur materiałowych w Maya 2011.5 i Maya 2012 – pozwala na wykorzystanie nowego V-Ray 2.0 w celu tworzenia szerokiej gamy Procedural Shaders dla różnych projektów.

Shader VRayHairMtl jest nowym shaderem sprawiającym, że elementy takie jak włosy czy futro mogą być renderowane z niespotykaną kontrolą, jakością i szybkością.

Wparcie dla rozproszenia w załamaniu światła dla VRayMtl – opcja ta wykorzystuje nowe możliwości dla zależnego o długości fali śledzenia promieni w V-Ray i pozwala na tworzenie zachwycających zbliżeń obiektów załamanych z ostrością, która zadziwi Twoje oko.

Automatyczne wsparcie dla stylów tekstury Mari i Mudbox – V-Ray może automatycznie ładować odpowiednie bitmapy tekstur w zależności od UV renderowanego obiektu.

Tekstury Ptex – z V-Ray 2.0  można przestać martwić się o współrzędne UV i zastosować tekstury Ptex.

OŚWIETLENIE

Oświetlenie oparte na fizyce – pozwala na tworzenie realistycznego oświetlenia wykorzystując oświetlenie oparte na fizyce, w tym oświetlenie IES oraz oświetlenie obszaru wraz z mapowaniem tekstur.

Efektywne oświetlenie ze środowisk HDR – pozwala na tworzenie precyzyjnych rozwiązań IBL z ostrymi cieniami znacznie szybciej niż wynosi normalny czas renderowania.

KAMERA

Zniekształcenie obiektywu poprzez mapy przemieszczeń Nuke – kamera rzeczywista może wykorzystać mapy zniekształceń Nuke do całkowitego dopasowania zniekształcenia prawdziwej kamery.

Wsparcie dla kamery stereo Maya in trybie renderowania seryjnego – pozwala na renderowanie stereoskopowych animacjiprzy pomocy V-Ray 2.0 oraz trybu renderowania seryjnego Maya.

Opcja wyłączania efektu poruszenia – V-Ray 2.0 daje zupełną kontrolę nad włączaniem lub wyłączaniem efektu rozmycia (motion blur) wraz z ruchem kamery.

Efektywność migawki dla efektu poruszenia – umożliwia renderowanie efektu poruszenia w sposób bardziej realistyczny z wykorzystaniem manualnej kontroli efektywności migawki aparatu.

RENDER OUTPUT

Obsługa dodatkowych elementów renderingu – pozwala użytkownikowi na pełną kontrolę w zarządzaniu elementami renderingu.

Element VrayLightSelect Render – pozwala na efektywne zarządzanie oświetleniem oraz wyodrębnienie udziału poszczególnych wiązek światła w scenie lub złożenie ich z powrotem, a następnie zmianę intensywności światła w dowolnym programie do kompozycji.

Nieograniczona rozdzielczość pliku wyjściowego przy renderowaniu rozproszonym – nowy element VRayDRBucket pozwala określić, który render slave jest odpowiedzialny za renderowanie danej paczki końcowej sceny.

EFEKTY

Głębia ostrości i efekty bokeh – umożliwia szybkie tworzenie opartych na fizyce efektów głębi ostrości, wykorzystując kamery rzeczywiste.

Precyzyjny efekt poruszenia – efektywne, dokładne, oparte na fizyce oraz prawdziwe efekty rozmycia obrazu 3D z wykorzystaniem kamer rzeczywistych.

OPTYMALIZACJE

Interaktywne renderowanie na CPU i GPU – V-Ray RT jest w pełni funkcjonalnym mechanizmem renderującym, łączącym wyniki działania silnika renderującego.  Z akceleracją GPU, możesz liczyć na znacznie szybszy interaktywny proces renderowania.

Geometria ładowana z dysku na żądanie – wykorzystanie V-Ray Proxy do renderowania milionów wieloboków na maksymalnej wydajności pamięci, poprzez przechowywanie geometrii na dysku twardym.

Displacement mapping – umożliwia precyzyjną kontrolę przemieszczenia w każdym obiekcie bazowym z wykorzystaniem V-Ray Displacement Modifier

Szybszy rendering dynamicznej geometrii – nowe wewnętrzne optymalizacje umożliwiają jeszcze szybszy wielordzeniowy rendering dynamicznej geometrii, takiej jak przemieszczenia, obiekty proxy, obrazy przedstawiające futro czy włosy.

Szybszy rendering Subdivision Surfaces, VRayFur i Maya Hair – nowy ulepszony V-Ray 2.0 może znacznie szybciej renderować Subdivision Surfaces, VRayFur oraz Maya Hair.

NARZĘDZIA

Narzędzie ply2vrmesh mogące przetwarzać pliki RealFlow .bin w pliki .vrmesh – z nową wersją narzędzia ply2mesh V-Ray 2.0, użytkownicy mogą renderować bardzo duże symulacje RealFlow jako obiekty VRayProxy ze znacząco lepszą wydajnością pamięci.

Przeglądarka rozszerzonych map natężenia światła – narzędzie pozwala na stopniowe scalanie plików map natężenia światła w celu uniknięcia zbędnych informacji; podgląd plików light cache; ręczne usuwanie niepotrzebnych próbek oraz korzystanie z list wyświetlania OpenGL dla większej interaktywności.

Zapraszamy do dodania opinii na temat naszych produktów:
Ładowanie...