• Strona główna
  • Edukacja
  • Szkolenia
  • Regulamin
  • Dostawy
  • O nas
  • Kontakt

V-Ray 3.3 dla 3ds Max + klucz sprzętowy USB (dongle)

dostępność: Dostępny

cena netto: 3199,00 zł

cena brutto:3934,77

Zamawiam
Nowe stanowisko V-Ray 3.3 dla 3ds Max.

Silnik renderujący V-Ray
stworzony przez Bułgarską firmę ChaosGroup pracujący jako wtyczka do programu Autodesk 3ds Max pozwala na generowanie najwyższej  jakości wizualizacji o niesamowitym stopniu realizmu . Program oferuje użytkownikom szereg funkcji, które można oczekiwać od wysokiej jakości rendera. Dzięki szybkiemu wielowątkowemu silnikowi, w pełni wykorzystuje wszystkie procesory obsługiwane przez Twój komputer.

V-Ray 3.3 jest kompatybilny z 3ds Max 2016.

V-Ray dla 3ds Max

Sztandarowy produkt firmy Chaos Groups V-Ray dla 3ds Max zasłużył się dla wzornictwa architektonicznego, samochodowego i produktowego z uwagi na zdolność do szybkiego renderowania obrazów bez utraty realizmu oraz kontroli nad procesem tworzenia.

Niesamowita stabilność i moc V-Ray dla 3ds Max zapewnia specjalistom od wizualizacji wyjątkowe możliwości renderowania. Renomowane studia na całym świecie, takie jak Blur Studio, Neoscape, IKEA, Pure, Citroen, Siemens AG oraz Spine 3D, korzystają z możliwości V-Ray w swoim procesie produkcyjnym. V-Ray jest uniwersalnym narzędziem, uznanym ze względu na szybkość, precyzję, bogatą listę funkcji i łatwość użytkowania.

CIENIOWANIE

Efektywny system cieniowania zoptymalizowany do śledzenia promieni – specjalnie zoptymalizowane shadery służące poprawie prędkości renderowania.

Wsparcie dla efektywnego podziału materiału na warstwy – pozwala na szybkie renderowanie złożonych materiałów wykorzystując narzędzie V-Ray Blend.

Szybki podpowierzchniowy shader rozpraszający światło – narzędzie V-Ray FastSSS2 wykorzystuje pre-pass w celu szybkiego i dokładnego tworzenia efektów podpowierzchniowego rozpraszania światła ze wsparciem zarówno dla pojedynczego, jak i wielokrotnego rozpraszania.

VRayCarPaintMtl
– pozwala na tworzenie wspaniałych shaderów lakieru samochodowego z warstwą podkładową, bazową i ochronną. Pełna obsługa mapowania pozwala na niezwykłą elastyczność i szeroki zakres efektów.

Shader VRayHairMtl
– jest nowym shaderem sprawiającym, że elementy takie jak włosy czy futro mogą być renderowane z niespotykaną kontrolą, jakością i szybkością.

VRayPtex – jest nową teksturą, zdolną do ładowania plików Ptex, czyli nowatorskiego formatu tekstury stworzonej przez Walt Disney Animation Studios, który eliminuje konieczność przypisywania UV.

Tekstura VRayDistanceTex – użycie tej proceduralnie generowanej tekstury pozwala na tworzenie wielu efektów na podstawie odległości pomiędzy obiektami w scenie. Mapa jest przeliczana bez śledzenia promieni i może być wykorzystana do sterowania innymi efektami, takimi jak mapowanie elementu futra czy przemieszczeń.

VRayMultiSubTex
– użycie tej specyficznej tekstury V-Ray umożliwia przydzielanie obiektowi różnych tekstur na podstawie jego identyfikatora.

Rozproszenie – nowy i ulepszony materiał V-Ray działa z pełną obsługą rozproszenia światła. To proste, a jednocześnie wiele potrafiące narzędzie pozwala na tworzenie zbliżeń obiektów refrakcyjnych z ostrością, która zadziwi twoje oko.

OŚWIETLENIE

Oparte na fizyce, pełne rozwiązania oświetlenia globalnego
– tworzenie precyzyjnych rozwiązań GI z wykorzystaniem kombinacji dostępnych metod globalnego oświetlenia. 

Oświetlenie oparte na fizyce – tworzenie realistycznego oświetlenia z wykorzystaniem rzeczywistego źródła światła, w tym oświetlenia IES oraz oświetlenia obszaru wraz z mapowaniem tekstur.

Parametr kierunkowości dla źródła światła w kształcie prostokąta – umożliwia zmianę oświetlenia na teksturowane kierunkowe światło z nowym parametrem kierunkowości.

Efektywne oświetlenie ze środowisk HDR – pozwala na tworzenie precyzyjnych rozwiązań IBL z ostrymi cieniami znacznie szybciej niż wynosi normalny czas renderowania.

V-Ray Light Lister – umożliwia szybkie konfigurowanie i dostosowywanie kompleksowego oświetlenia przy pomocy nowego V-Ray Specific Light Lister.
RENDER OUTPUT

Obsługa dodatkowych elementów renderingu
– pozwala użytkownikowi na pełną kontrolę w zarządzaniu elementami renderingu.

Element VrayLightSelect Render – pozwala na efektywne zarządzanie oświetleniem oraz wyodrębnienie udziału poszczególnych wiązek światła w scenie lub złożenie ich z powrotem, a następnie zmianę intensywności światła w dowolnym programie do kompozycji.

Nieograniczona rozdzielczość pliku wyjściowego przy renderowaniu rozproszonym – nowy element VRayDRBucket pozwala określić, który render slave jest odpowiedzialny za renderowanie danej paczki końcowej sceny.

EFEKTY

Wtyczka VRay Exposure Control – właściwa ekspozycja regularnego okna oraz widoków kamery, w tym rzutów prostokątnych.

Efekt renderujący VRayLensEffect – pozwala na symulowanie wrodzonych niedoskonałości kamer rzeczywistych, poprzez dodanie pełnej gamy efektów „boom and glare” wraz z dyspersją światła i mapowaniem przeszkód.

Narzędzie V-Ray lens Analysis
– pozwala na szybkie tworzenie realistycznych (miarowe) wzorów zniekształceń dla kamer rzeczywistych.  Za pomocą narzędzia V-Ray Lens Analysis można łatwo dopasować zniekształcenia realnego świata i wirtualnych kamer.

Głębia ostrości i efekty bokeh – umożliwia szybkie tworzenie opartych na fizyce efektów głębi ostrości, wykorzystując kamery rzeczywiste.

Precyzyjny efekt poruszenia – efektywne, dokładne, oparte na fizyce oraz prawdziwe efekty rozmycia obrazu z wykorzystaniem kamer rzeczywistych.

OPTYMALIZACJE

Interaktywne renderowanie na CPU i GPU
– V-Ray RT jest w pełni funkcjonalnym mechanizmem renderującym, łączącym wyniki działania silnika renderującego.  Z akceleracją GPU, można liczyć na znacznie szybszy interaktywny proces renderowania.

Konfiguracja stereoskopowa – umożliwia wykorzystanie pomocy VRayStereoRig, aby szybko skonfigurować stereoskopowe obrazy i animacje. Ponadto, wbudowana obsługa map cieni umożliwia znacznie szybsze renderowanie głębi ostrości i efektów poruszenia ze stereoskopią lub jej brakiem.

Dwukierunkowe śledzenie ścieżki (BPT – Bidirectional Path Tracing) – pozwala na precyzyjne tworzenie, nieobciążonych, świetlnych rozwiązań z ogniskowaniem, które będą tak ostre, że zadziwią Twoje oko.

Geometria ładowana z dysku na żądanie
– wykorzystanie V-Ray Proxy do renderowania milionów wieloboków na maksymalnej wydajności pamięci, poprzez przechowywanie geometrii na dysku twardym.

Displacement mapping – umożliwia precyzyjną kontrolę przemieszczenia w każdym obiekcie bazowym z wykorzystaniem V-Ray Displacement Modifier.

Trzy różne metody pobierania próbek obrazu T – szybkie mechanizmy antyaliasingowe w celu dostosowania każdego przypadku i związanych z nim wymagań.

Wymagania systemowe:
  • Windows: XP, Vista, 7, 8, wersje 32- lub 64-bitowe (Rekomendowane 64-bit )
  • Zainstalowany program 3ds Max 9 / 3ds Max Design 9 (lub nowsze) - wersje 32/64bit lub Autodesk VIZ 2008
Wymagania sprzętowe:
  • Procesor Intel Pentium IV lub kompatybilny procesor wspierający technologię SSE2
  • 128MB pamięci RAM (Rekomendowane 4GB lub więcej)
  • 350MB pamięci wirtualnej (Rekomendowane 4GB)

Zapraszamy do dodania opinii na temat naszych produktów:
Ładowanie...